Ouder worden |
Reageer | Pagina <123 |
Autheur | |
suziesfreubels
Hobbyguru Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Post Options
Thanks(0)
|
Goed opgelost bloem...
Die van mij zegt dat heb ik je gevraagd terwijl ik af en toe sterk het idee heb dat hij denkt dat hij het gevraagd heeft en het niet daadwerkelijk heeft uitgesproken maar oké... |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, die ken ik ook. Ik denk dat mijne dan bedacht dat hij iets tegen me moest zeggen of iets aan me moest vragen en achteraf dacht dat hij dat dan ook gedaan had.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ons moeder is ook niet doof. Hare tv kan niet luider want de streepkes zijn op. Maar zij lost het op door txt 888 denk ik op te zetten dan is alles ondertiteld en nog altijd heel luid. Ik vroeg of ik een afspraak moest maken bij zo'n hoorcentrum, maar dat was bijlange nog niet nodig.
Mijn schoonmoeder is ook niet doof. Hoorapparaten langs de twee kanten en nog verstaat ze u niet. Het nadeel is dat ze dus ook harder begint te praten en ge kent dat in zo'n zorgcentrum : de lievelingsbezigheid van die menskes daar is roddelen. Roddelen kunt ge het in feite niet noemen bij haar het is meer iets zeggen over iemand (en ge moogt niet naar die persoon kijken zegt ze dan eerst nadat ze de beschrijving heeft gegeven van waar die persoon zit en wat ze aan heeft) zo stillekes dat iedereen het heeft gehoord. Maar ze heeft niks gezegd. |
|
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
In het verzorgingshuis kan je de tv volgen op de gang .
Als je dan wat vraagt moet je harder praten ,er is niet bovenuit te komen Op een gegeven moment of het verplicht was of dat ze ze van het huis kregen hadden ze een app dat op de tv stond en dan een beugel waaraan voor ieder oor een dop zat ,het was draadloos . In de kamer was het dan wat rustiger ,want de ouderen die nog redelijk konden horen klaagden over geluidsoverlast . Het was ook een mooie oplossing voor de studenten , toen de vrijgekomen kamers aan studenten verhuurd werden . |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Een ringleiding
|
|
Reageer | Pagina <123 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |