Ouderenfonds zoekt vrijwilligers |
Reageer |
Autheur | |
lidy*
Hobbywonder Lid sinds: 03 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 619 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 11 December 2013 om 21:02 |
Een heel sympathiek project. Ze zoeken o.a. een coördinator breiproject: http://www.ouderenfonds.nl/wat_doen_we/campagnes_en_acties/geerengoor/coordinator_breiproject en breivrijwilligers - zie tekst hieronder: Breivrijwilliger Wij zijn op zoek naar vrijwilligers die mutsen, sjaals en wanten willen breien voor ons project Samen Breien. Wij willen met dit project zoveel mogelijk breiclubs door heel Nederland opstarten. Dit om eenzaamheid bij ouderen tegen te gaan. Wij financieren het project met opbrengst van de verkoop van gebreide artikelen en wij zijn dan ook opzoek naar vrijwilligers die mutsen, sjaals en wanten voor ons willen breien! Dat kun je alleen doen, maar het is leuker om dit gezamenlijk te doen, je kunt bijvoorbeeld een breiclub opstarten. De producten die je hebt gebreid worden in de laatste 3 maanden van het jaar verkocht. Zo steun je het Nationaal Ouderenfonds. Wilt u een breiclub opstarten of meebreien? Nou ja, nog veel meer vrijwillgers. Misschien zijn er hier mensen die geïnteresseerd zijn om mee te breien of iets meer/anders te doen? |
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik reageer omdat ik deze omhoog wil brengen maar ook omdat ik hard aan het denken ben.
Eigenlijk bei ik niet meer en haak ik meer omdat mijn schouders het niet meer kunnen hebben maar ik vind het nog steeds wel leuk. Dus ik denk nog even na |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Haken mag vast ook. Mensen gooien dat toch op één hoop? Breien, haken, punniken, tunisch- en stokhaken en borduren?
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lidy*
Hobbywonder Lid sinds: 03 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 619 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat lijkt me ook - er zijn zelfs haaksteken/technieken waarbij je (aan 1 kant) het haakwerk niet kunt onderscheiden van breiwerk. Heb ik eens mee geoefend en ik zal eens kijken of ik de foto ervan nog kan vinden.
Ik zou het enig vinden om eraan mee te werken zo'n project op poten te zetten, maar ja, de tijd is al zo schaars met een drukke baan. Thuis breien en doneren ga ik in elk geval proberen.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |