|
Reageer ![]() |
Autheur | |
marinda ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 06 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 496 |
![]() Posted: 12 November 2010 om 14:06 |
hallo allemaal voor wie het nog niet wist ik ben zwanger!! en nu druk bezig met spulletjes voor de kleine te maken. het haken heb ik na een half jaartje nu weer helemaal op gepakt en wil nu ook leren naaien, de naaimachine heb ik al geleend van mijn moeder, nu nog kijken of het goed zal gaan. Voor de box laat ik een boxkleed maken in quilt vorm. nu heb ik alle stofjes ook gekocht en daar wil ik zelf een oudewetse beer van maken voor in de box. maar ik vind op het net alleen andere dieren om te naaien en niet de gewone beer. kan iemand mij helpen om aan het patroon te komen? ik zou enorm dankbaar ziijn. en wil er ook voor betalen hoor. groetjes marinda |
|
alles kunnen we leren. (hoop ik)
|
|
![]() |
|
rittepetit ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
![]() |
Halo Miranda misschien vind je hier wel iets http://allcrafts.net/sewing/stuffedanimalssewing.htm groetjes rita |
|
![]() |
|
Crea-Mo ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 02 Maart 2010 Status: Offline Points: 1803 |
![]() |
Allereerst van harte gefeliciteerd!
En ik heb je wat gestuurd. |
|
![]() |
|
Crea-Mo ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 02 Maart 2010 Status: Offline Points: 1803 |
![]() |
haha, zie nu dat je beren wilt naaien! En ik stuur je gehaakte!
Misschien toch toe aan een leesbrilletje..... ![]() |
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
![]() |
heb je ook iets gestuurd alleen geen beren kijk maar wat je ermee doet (verzamelen is ook leuk haha) |
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
marinda ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 06 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 496 |
![]() |
rita bedankt voor de site tip. er staan leuke dieren op. die kat ga ik zeker ook maken. alleen er stond geen beer tussen die ik bedoel. crea-mo super die beren, met name die met krullen, die had ik ook nog niet. alleeen niet naaien he. maar toch super bedankt.
|
|
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
![]() |
Ik heb een ongeveer 25 jaar oud boekje met "echte" teddyberen, ik zal kijken of de patronen te scannen zijn. Het zijn die met draaibare armen en benen, dus je hebt er schijven voor nodig. En liefst ook een bromstem voor in de buik.
Ik heb dit boekje vaak in onze De Slegte gezien op de tweedehands afdeling. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
marlene ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 September 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1512 |
![]() |
ik heb je een aantal beren gestuurd, misschien zit er iets voor je bij
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
allemaal hartelijk dank voor de beren. nu kan ik aan de slag. heerlijk bedankt!!!!! groetjes mariinda |
|
|
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
![]() |
Er zijn nog wat beertjes in aantocht.
Gefeliciteerd met je zwangerschap |
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
boek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4896 |
![]() |
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu">
![]() |
|
![]() |
|
tikoes ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 22 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3238 |
![]() |
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Mocht je nog meer beren willen hoor ik het wel. |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
![]() |
Dat boekje is er ook in het Nederlands, je ziet het achterin de Andrea kreativ voor poppen. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
![]() |
bedankt allemaal voor de lieve reacties en patronen. ik heb nu een mooi patroon gevonden. hiermee ga ik aan de slag. het resultaat zullen jullie binnenkort zien. groetjes marinda |
|
|
|
![]() |
|
tikoes ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 22 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3238 |
![]() |
Ik ben heel benieuwd.
|
|
![]() |
|
smimske ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Augustus 2010 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1204 |
![]() |
Hoi,hoi, ik was gister op zolder aan t rommelen en vond daar het boekje "Teddyberen,beresterk" van CantecleerHobbywijzer. Als je me je adres doorgeeft in een pm stuur ik het je wel toe. |
|
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |