Ovaal |
Reageer ![]() |
Autheur | |
arnhemmertje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2012 Status: Offline Points: 933 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 03 Oktober 2012 om 20:50 |
Ik wil dus een kiwi gaan haken, een kiwi, ja een kiwi.. Zoals deze:
Ik ben dus aan het vermeerderen gegaan, het probleem is alleen dat het ovaaltje krom gaat staan, hij blijft dus niet netjes plat liggen.. En de achterkant wil ik rond hebben dus dan moet ik ook verminderen.. Maar daar snap ik ook niet veel van ![]() Iemand die me misschien kan helpen? ![]() |
|
![]() |
|
ElleBelle ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 Maart 2012 Locatie: Antwerpen Status: Offline Points: 1475 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ik volg mee, want het is een toffe sleutelhanger :-)
|
|
![]() http://pinterest.com/ellejientje/ |
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
ik denk even typend hardop
![]() mar als je met een oneven getal een kettig haakt dus zeg maar 7 = 1 keerlosse en dan: 1e vaste(2e van de haak) meerderen dan 5 vaste en de laatste weer meerderen. dan aan de anderekant van de losse terug en hetzelfde hetzelfde 1e meerdere en dan 5 losse en de laatste weer meerderen. volgende toer weer 1e meerderen en 2e meerderen dan 5v 4 xmeerderen 5 losse en de laatste2 weer meerderen. volgens mij heb je dan een ovaal als je dan de eerst volgend 2 toeren weer meerdert en dan naar gelang de grote van je werk meerdere toeren zonder meerderen. dan ga je weer minderen zoals je het gemeerderd. Ik hoop dat je het een beetje kan volgen en dat he ook klopt want ik zit het hier ter plekken op te schrijven. Ik zal ook even kijken in mijn mappen want volgens mij heb ik een patroon ergensstaan van een kiwi.
|
|
![]() |
|
Seeke69 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 April 2012 Status: Offline Points: 1855 |
Ik heb het ovaal haken aan de hand van deze "cursus" geleerd, ik kreeg het ook niet goed.
Kijk hier maar eens: http://echt-studio.blogspot.nl/2012/01/tutorial-ovaal-haken.html Vond dit zelf heel duidelijk, dus hoop dat je er iets aan hebt.Succes! |
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
dit is idd duidelijker hihihi
![]() |
|
![]() |
|
Seeke69 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 April 2012 Status: Offline Points: 1855 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
arnhemmertje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2012 Status: Offline Points: 933 |
Die vond ik dus juist niet duidelijk omdat er niet staat wanneer je moet meerdere.. Alleen in de 6e losse 2 vasten.. en daarna??? In de rondte haken, joh
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |