Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

over dit boek

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2872
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: over dit boek
    Posted: 13 Maart 2014 om 10:43
Wat is jullie ervaring met het boek: bungelknuffels haken. Is dat de moeite waar om aan te schaffen. De diertjes zijn zo groot en ik zou ze graag in sleutelhangerformaat willen haken. Op wat voor haaknaald zijn deze gehaakt?

Of hebben jullie een andere tip waar ik bungelknuffels/sleutelhanger patronen kan vinden evt in boekvorm.

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2014 om 11:58
Je zou de armen en benen/pootjes van de knuffels uit amigurumi- en sleutelhangerboekjes langer kunnen haken. Misschien ligt het boek in de bieb, dan zou je het grondig kunnen bekijken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2872
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2014 om 12:03
Ik heb het boekje tijden geleden al besteld in de bieb, maar nog niet ontvangen. En wil graag bungeldiertjes sleutelhangers maken als traktatie. 


http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2014 om 12:08
Dan zul je ze achter de vodden moeten zitten. Ik heb het boek zelf niet.



Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3618
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2014 om 15:24
en het boek van gelukspoppetjes is dat niet iets voor sleutelhangers?
die zijn in ieder geval kleiner

groet nia


Back to Top
noekiexxx View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 16 Januari 2014
Status: Offline
Points: 15
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer noekiexxx Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2014 om 15:27
De diertjes uit bungelknuffels haken zijn inderdaad wat groter van formaat. als je echt sleutelhangers wil kun je beter gelukspoppetjes nemen en dan op nld 2-2,5
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3618
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2014 om 15:27
ze zijn op haaknaald 2,5 gehaakt
en worden ongeveer 12 cm hoog

groet nia
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1972
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2014 om 16:48
Het  boekje sleutelhangers haken van Annemarie arts is een heel leuk  boekje misschien dat ze die hebben liggen bij de bib Wink


Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2014 om 18:04
In dierenhangers haken staat een giraf en een kikker met bungelbeentjes.

Verder vond ik deze nog, misschien zou je die als basis kunnen gebruiken met een ander patroon?!?

http://sue-mindnsoul.blogspot.nl/2010/05/happy-frog-free-pattern.html
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2014 om 18:07
Zelf vind ik deze geweldig, zijn er een aantal verschillende van. Geen bungels, maar misschien wel van te maken, met het voorbeeld van de kikker hierboven.

http://www.amigurumitogo.com/2012/05/pig.html
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2872
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2014 om 18:59
Dank dames. Cully de bigfoot diertjes zijn inderdaad leuk. Bedankt voor de ideëen.

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2872
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2014 om 18:59
Originally posted by niania niania wrote:

ze zijn op haaknaald 2,5 gehaakt
en worden ongeveer 12 cm hoog

groet nia

Thanks antwoord op mijn vraag. WinkLOLLOL

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3618
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2014 om 19:18
ja heel graag gedaan


groet nia
Back to Top
joyceb84 View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 27 April 2013
Locatie: Eindhoven
Status: Offline
Points: 83
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer joyceb84 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2014 om 19:21
Misschien kun je ze met dunner garen kleiner maken? Catania fine bijvoorbeeld?
Back to Top
Jolantje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 09 November 2012
Status: Offline
Points: 142
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolantje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2014 om 21:36
Maar ze zijn errggg leuk!! Tegenwoordig zijn grote(re) sleutelhangers in!
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2872
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2014 om 22:46
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Dan zul je ze achter de vodden moeten zitten. Ik heb het boek zelf niet.




LOLZal ik doen Magtelt. Maar misschien is het onvindbaarWink. Kan tegenwoordig ook niet echt meer alles vinden in de bieb, sinds ze de boeken niet meer op schrijvers volgorde (dan bedoel ik alfabetisch) zetten. Confused

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
hhoekstra View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 274
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hhoekstra Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2014 om 00:20
Dat heb ik ook in onze bibliotheek. Voor een thriller moet ik naar de sector Hoogspanning. Vroeger stonden de boeken gewoon netjes in overzichtelijke rijen, op alfabet met een mooi plaatje op de rug waaraan je kon zien welk soort het was. Bieb in Bieb uit koste me 1/2 uur en lezen maar. Tegenwoordig willen ze me een beleving van 2 uur aanbieden maar ik strompel daarna volledig gestressed de roltrap af. Meestal zonder boek. Of ik struikel me door het gangpad over de split-level trapjes. En ik sta altijd in het verkeerde rijtje te wachten voor de onnozele vraag van de dag bij een strenge dame die mij aankijkt alsof ik een enge spin ben. Geen bieb meer voor mij, ik heb een e-reader gekocht en de hele boekenkast opgedoekt.
Hanny
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2014 om 09:29
In onze bieb ook, SF, Fantasy, thrillers en detectives staan bij elkaar, psychologische drama's hebben een kast, sociale romans weer een andere en liefdesverhalen weer een andere. Net of je alleen op genre uitzoekt in plaats van op schrijver. Soms staan de boeken van één auteur dan niet bij elkaar, omdat ze verschillende problematiek bevatten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
hhoekstra View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 274
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hhoekstra Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2014 om 09:36
Gelukkig kan ik wel een film kijken en breien. Dat dan weer wel.
Hanny
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2014 om 09:51
Ja, dat is ook altijd leuk. Ik heb The game of thrones seizoen 3 en The Butler klaarliggen. Ik koop bij Euroland ook vaak van die goedkope films voor het voetbalseizoen. Die gaan dan de vriendinnenkring rond en naar de kringloop. Trouwens, in de zomer buiten breien en naar de vogeltjes kijken doet het bij mij ook goed.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns