Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

overgeschakeld

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: overgeschakeld
    Posted: 23 December 2023 om 21:55
Vorige week, donderdag (14 dec 2023) ben ik naar een andere provider overgestapt. Ik kreeg een mailtje van mijn vorige provider dat ze bezig zijn om emailadressen die meer dan twee jaar niet gebruikt zijn, dat ze die gaan schrappen, maar als je dat adres nog wil behouden, dan moest je dat laten weten per email. 
Het gaat om het emailadres welk ik gekregen heb toen ik op internet kwam. Maar dat heb ik maar twee of drie keer gebruikt en sindsdien nooitmeer. (we spreken dan over het jaar 2001) en daar ik dat wachtwoord ook nietmeer ken, wilde ik alsnog schrijven dat het goed was dat ze dàt adres verwijderden. 
Ik moest dus op die mail reageren, dus ik doe dat en wat dacht je? kreeg te lezen dat er een verzendfout was, ik kon geen mails meer verzenden, maar ook geen meer ontvangen. Dus heeft een maat van mij een nieuw emailadres aangemaakt en dan heb ik ook meteen maar gevraagd of ik kon overstappen naar de provider waar hij voor werkt. 
Momenteel kan ik nog via google van de vorige provider hier komen, maar ik vraag me af tot hoe lang. want dan zal ik hoogstwaarschijnlijk een nieuw acount moeten aanmaken. (tja dat is dan via dat nieuwe emailadres) 
misschien dat iemand van de beheerders mij laat weten hoe het dan moet. 
dank u wel
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2023 om 22:02
Volgens mij kun je je mail adres hier veranderen. Ik heb het ooit gedaan. Je gaat naar  Member Control Panel, linksboven in het menu. Daar komt een hele lijst maar ook: Bewerk Profiel. Daar kun je je mail adres veranderen. Je hebt denk ik wel je wachtwoord van de Hobbydoos nodig.
..
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 December 2023 om 08:30
Als ik een wachtwoord vergeten ben, tik ik op de functie "Wachtwoord vergeten" en dan komt er binnen een paar minuten een mail met een balkje, waarop ik kan klikken om een nieuw aan te maken. Het wachtwoord van Hobbydoos is meestal een aantal cijfers, je krijgt dat in een mail gestuurd.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
francis3 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 Januari 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francis3 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 December 2023 om 11:42
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Als ik een wachtwoord vergeten ben, tik ik op de functie "Wachtwoord vergeten" en dan komt er binnen een paar minuten een mail met een balkje, waarop ik kan klikken om een nieuw aan te maken. Het wachtwoord van Hobbydoos is meestal een aantal cijfers, je krijgt dat in een mail gestuurd.
tja, dat is nu net het probleem: wachtwoord ben ik vergeten, en....het emailadres waar ik me ooit mee aangemeld heb, dat werkt nietmeer, ik kan daar geen mails meer via versturen, maar ook nietmeer mee ontvangen, dus,??


Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns