Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenow jee , wat voel ik me schuldig

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pppetra View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2010 om 16:47
scheve topjes zien er raar uit en het doet goed pijn als het gebeurt..

Ik heb er zelf twee: de trap was altijd harder dan mijnvingers (mijn middelvingers waren als kind ruim een topje lannger dan de rest en raakten als enige de eikenhoutentredes wel als ik sprong..).
Ik kreeg een röntgenfoto en een vingerverbandje bij beide gelegenheden. grote kans dat de pink van je zoontje weer prima komt te staan, en ander redt hij zich er heus mee: het is enkel de buitenkant waar het aan te merken is: het gewricht werkt prima!

Mijn broer en ik hebben beiden gaten gehad waar we voor hadden moeten worden gehecht, maar omdat we niet naar de dokter wilden (een grote hufter, als wij naar de dokter gingen was het direct door naar het ziekenhuis vanwege de ernst), kwamen we na de maximale 6 uur pas aanzetten..

Mijn zusje heeft haar beide polsen om de beurt gebroken, en daar een week mee rond gelopen: het deed te zeer bij schoolgym en dus moest ze naar het ziekenhuis foto's maken..

Ook wij kregen de vingers wel eens tussen de deur en het kozijn, beide van eikenhout. wij werden altijd onder de kraan gezet, kregen het bevel niet te huilen en een preek over dat we onze handen niet op de kozijnen moeten leggen omdat dit dan gebeurt..ja mijn ouders waren hard en duidelijk, ieder van ons heeft maar twee keer een deur en kozijn tegelijkertijd gevoeld. daar leer je van.

Je hebt je best gedaan, je hebt hem geholpen.
Je zoon heeft hier een groter aandeel in, hij heeft niet gezegd dat het hem zeer deed!
Back to Top
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2010 om 20:47

vandaag dus op controle geweest bij het ziekenhuis , blijkbaar moest de pink op de spoed al recht gezet worden en blijkbaar gaan ze die dokter erover aanpakken , dit is een zware fout van hem . morgen moet hij dus binnen in het dagziekenhuis en dan gaan ze hem in slaap doen om zijn pink recht te zetten , de vraag zal zijn of het zo wel zal lukken , waarschijnlijk zal er toch een pin inmoeten om het knookje op zijn plaats te houden , mijn zoontje heeft vandaag wel bijna een hele avond aan het huilen geweest , hij is zo bang voor morgen ...ik hoop dat die dag snel achter de rug zal zijn , hij moet om 10.00 u binnen en rond de middag beginnen ze er aan ...

Back to Top
seat67 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2010 om 21:13

jeempie...zielig dat hij zo nerveus is..
Heel veel sterkte voor je kleine man...

Back to Top
caelum View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2010 om 09:01
Heel veel sterkte!!!! Hopen dat het allemaal meevalt vandaag!
Back to Top
ikzelf View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2010 om 11:52
Ach jee wat naar dat hij er zo aan toe is, heel veel sterkte met de kleine man en hopelijk valt het mee vandaag
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2010 om 12:01

ik lees het verhaal nu pas.

wat erg. ik hoop dat het vandaag allemaal goed gat en dat er geen pin in hoeft

neem het je zelf niet kwalijk hoor want ik heb het zelf gehad.

ik had met vollyballen mijn pink gebroken. op naar de dokter en die dacht dat hij wat verstuikt was, dus drukverband om de pink en verder niks, na 4 dagen veel pijn naar een andre arts want die van ons was op vkantie en die stuurde me door en jawel hoor toch gebroken maar gelukkig stond hij wel recht enn heb ik gips gekregen en was ik er vanaf

veel sterkte voor je zoon

Back to Top
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2010 om 19:23

eindelijk zijn we terug thuis , zijn pink is onder plaatselijke verdoving recht gezet maar ze hebben ons wel verwittigd dat je dat altijd wel een beetje zal blijven zien , naargelang hij groter word zal je dat minder en minder zien maar meer konden ze niet doen daar het al drie weken geleden is dat het gebeurd is ... maar gelukkig geen pin , ze hebben het vier keer moeten laten krakken voordat het vastzat en eindelijk bleef zitten , maar hij heeft er niets van gevoeld , hij kreeg eerst al een siroopje op de kamer waar hij al goed zat van werd en dan op de OK kreeg hij nog eens twee spuiten in zijn pink .. binnen 2 weken moet hij terug op controle en dan horen we weer meer ...

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2010 om 21:16
Gelukkig is het meegevallen. Die arme jongen. En jij zal het ook niet makkelijk gehad hebben. Ach als de pink maar geen pijn mee doet straks. Dan is het niet zo erg dat je er nog een klein beetje van ziet, toch?
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2010 om 23:57
Fijn dat recht gezet is en geen pin!
Hoop dat het spoedig geneest en geen pijn meer heeft
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2010 om 09:12
Een geluk dat het siroopje bestaat veel succes met het pinkje
Back to Top
tikoes View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2010 om 11:17
Heel veel beterschap met de pink.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.984 seconden.
Lang Yarns