|
Reageer ![]() |
Autheur | |
flupke ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 25 Februari 2010 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1 |
![]() Posted: 25 Februari 2010 om 16:30 |
Hallo iedereen, Ben een Belgische opa en wil de kleinkinderen het beginsel van breien bijbrengen. Ik hebeen bobijntje (spoeletje) van garen vorzien van een groter gaatje en 4 nageltjes erin geklopt. Dit deed ik al in de kleuterklas in 1950 en wil dit doorleren aan de kleintjes. Het probleem is dat ik niet weet hoe te starten, zoals bij breien een opstartsteek bestaat ook hier dan. WIE WEET DE OPLOSSING. Alvast bedankt voor de moeite, doei, ivo
|
|
![]() |
|
Roos39 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 09 Augustus 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 918 |
![]() |
http://hobby.blogo.nl/2007/03/09/punniken-en-patronen/ Dag opa, Op bovenstaande link staat het opzetten en wat voorbeelden. Veel succes. Rosemarie |
|
![]() |
|
De Bezige Bij ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 16 Januari 2010 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 789 |
![]() |
Beste Opa; Ik heb de uitleg van dat bobijntje ,als ik van U ,Uw emailadres krijg dan komt het er aan. |
|
/1001dbf8efee1.gif[/IMG][/URL]
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |