Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

pakje vacuum zuigen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
geerke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geerke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: pakje vacuum zuigen
    Posted: 03 April 2015 om 02:36

Wie kan mij raad geven hoe ik een pakje vacuum kan maken
Het zit namelijk zo ,ik had iets besteld en het versturen van de wol koste heel wat ,maar heeft iemand soms een idee hoe je het pakje vacuum kan trekken ?
Zo dat het als een envalop gepost kan worden !
Wie kan mij daar raad in geven .Wel een rare vraag ,maar dacht wie weet weten jullie wat

Groetjes Geerke
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2015 om 09:37
Er is eerder over gesproken, maar er zijn evenveel forumleden afgehaakt, dan erbijgekomen, en de meesten komen voor één patroon en dan zijn ze weg. Dus degene die het weet, komt misschien niet meer.

Het is uit te proberen, hoewel je de kans hebt een bol wol naar binnen te zuigen. Ik vind het geen rare vraag, dit probleem doet zich vaker voor en de post wordt steeds duurder.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2015 om 10:18
Er zijn ook apparaten voor weet ik , maar wat ik zelf vaak doe is:
het garen in een hersluitbare diepvrieszak, de sluitstrip dichtdrukken maar een heel klein stukje open laten, dan met hand of arm gelijkmatig de lucht uit de zak persen en dan volledig afsluiten. Dat scheelt vaak al een heleboel ruimte. 
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
MaaikeA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MaaikeA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2015 om 10:48
Een rietje heb ik wel eens gehoord.
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2015 om 10:49
t valt te proberen of t gaat lukken?
klooien met de stofzuiger, pantykousje of zo voor de opening, zakje met wol en zuigen maar!
denk wel dat een paar extra handen  handig zijn.
iemand vetelde hier ooit ervoor naar de markt te gaan, de kaasboer had een vacuumzuigding en die deed t dan ff voor dr,
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2015 om 12:33
Opa kan spinnen en hij maakte ook wel strengen, strengen zijn veel minder dik dan bollen. Zelf wil ik nog wel eens wat om
een stuk karton winden, dan wordt het ook platter - maar echt heel snel en makkelijk is dat niet. Je hebt ook speciale zakken, die je
met de stofzuiger vacuüm kunt zuigen. Ik google net en zelfs de HEMA heeft ze - in de snelligheid zag ik dat dat grote waren, maar kleinere
bestaan vast ook wel.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2015 om 17:01
Zou er in Canada een hema zijn? of een blokker? want daar verkopen ze die ook, die zakjes.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2015 om 19:28
Nou eerder zag je dat spul wel in die tell sell reclames, dus ik denk dat Canada ze ook wel heeft. Je moet misschien even het juiste
woord of de juiste winkel vinden / zoeken
Back to Top
geerke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geerke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2015 om 21:46
Het pakje moet van uit Nederland naar mij in Canada verstuurd worden .
Kan het door geven aan de gene die het naar mij toe moet verzenden dat die zakken in de Hema ook te koop .
zijn .Had zelf ook al aan de kaasboer gedacht !
Maar dames jullie worden echt hartelijk bedankt voor jullie berichtje terug

Ik wens jullie allen fijne paasdagen en een hoop mooi weer toe .
Hier is het nu ook het mooie weer begonnen .

Groetjes , Geerke

Back to Top
geerke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geerke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2015 om 21:48
nee wij hebben hier geen Hema maar wel een Walmart die verkopen ook heel veel .
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2015 om 21:51
Is dat zo een Walmart die black Friday doen zoals in New york?
Habitez vous a la partie Française
or in the English part of Canada?
(de exacte plaats moet ik niet weten, maar ben gewoon curieus naar het taalgedeelte)
Back to Top
Hobbydoos_gebruiker View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hobbydoos_gebruiker Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2015 om 15:48
Ik heb het zelf nooit gedaan maar wel al eens pakketjes van CreaMijn ontvangen die op deze manier verzonden waren.
Back to Top
geerke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geerke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2015 om 16:16
JA dat is een walmart die black friday doen ,maar dat doen bijna al de winkels hier ,dan is het zo druk !
Française en English.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2015 om 16:26
Back to Top
geerke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geerke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2015 om 21:33
Maar ik ben er uit hoor!Ik heb die mevr naar een kaasboer gestuurd en die hebben haar geholpen .
Jullie allen nogmaals bedankt voor jullie hulp
Groetjes Geerke
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2015 om 21:55
Ik heb zo een vacuüm apparaat van de Lidl. maar dat werkt niet voor
garen. maar wat wel werkt .......... is de kaasboer op de markt. die heeft een goed vacuüm apparaat, en wil voor mij best een paar bolletje vacuüm trekken. je zou ook bij de slager kunnen vragen.
oant Sjen
Back to Top
geerke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geerke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2015 om 22:29

Dat hebben we gedaan .
Bedankt bloem !

Groet Geerke
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns