pakje vacuum zuigen |
Reageer |
Autheur | |
geerke
Hobbywonder Lid sinds: 13 Mei 2011 Locatie: Canada Status: Offline Points: 796 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 03 April 2015 om 02:36 |
Wie kan mij raad geven hoe ik een pakje vacuum kan maken Het zit namelijk zo ,ik had iets besteld en het versturen van de wol koste heel wat ,maar heeft iemand soms een idee hoe je het pakje vacuum kan trekken ? Zo dat het als een envalop gepost kan worden ! Wie kan mij daar raad in geven .Wel een rare vraag ,maar dacht wie weet weten jullie wat Groetjes Geerke |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er is eerder over gesproken, maar er zijn evenveel forumleden afgehaakt, dan erbijgekomen, en de meesten komen voor één patroon en dan zijn ze weg. Dus degene die het weet, komt misschien niet meer.
Het is uit te proberen, hoewel je de kans hebt een bol wol naar binnen te zuigen. Ik vind het geen rare vraag, dit probleem doet zich vaker voor en de post wordt steeds duurder. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er zijn ook apparaten voor weet ik , maar wat ik zelf vaak doe is:
het garen in een hersluitbare diepvrieszak, de sluitstrip dichtdrukken maar een heel klein stukje open laten, dan met hand of arm gelijkmatig de lucht uit de zak persen en dan volledig afsluiten. Dat scheelt vaak al een heleboel ruimte.
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
MaaikeA
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 1989 |
Post Options
Thanks(0)
|
Een rietje heb ik wel eens gehoord.
|
|
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/ |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
t valt te proberen of t gaat lukken?
klooien met de stofzuiger, pantykousje of zo voor de opening, zakje met wol en zuigen maar! denk wel dat een paar extra handen handig zijn. iemand vetelde hier ooit ervoor naar de markt te gaan, de kaasboer had een vacuumzuigding en die deed t dan ff voor dr, |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Opa kan spinnen en hij maakte ook wel strengen, strengen zijn veel minder dik dan bollen. Zelf wil ik nog wel eens wat om
een stuk karton winden, dan wordt het ook platter - maar echt heel snel en makkelijk is dat niet. Je hebt ook speciale zakken, die je
met de stofzuiger vacuüm kunt zuigen. Ik google net en zelfs de HEMA heeft ze - in de snelligheid zag ik dat dat grote waren, maar kleinere
bestaan vast ook wel.
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zou er in Canada een hema zijn? of een blokker? want daar verkopen ze die ook, die zakjes.
|
|
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nou eerder zag je dat spul wel in die tell sell reclames, dus ik denk dat Canada ze ook wel heeft. Je moet misschien even het juiste
woord of de juiste winkel vinden / zoeken
|
|
geerke
Hobbywonder Lid sinds: 13 Mei 2011 Locatie: Canada Status: Offline Points: 796 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het pakje moet van uit Nederland naar mij in Canada verstuurd worden .
Kan het door geven aan de gene die het naar mij toe moet verzenden dat die zakken in de Hema ook te koop . zijn .Had zelf ook al aan de kaasboer gedacht ! Maar dames jullie worden echt hartelijk bedankt voor jullie berichtje terug Ik wens jullie allen fijne paasdagen en een hoop mooi weer toe . Hier is het nu ook het mooie weer begonnen . Groetjes , Geerke |
|
geerke
Post Options
Thanks(0)
|
nee wij hebben hier geen Hema maar wel een Walmart die verkopen ook heel veel .
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
Is dat zo een Walmart die black Friday doen zoals in New york?
Habitez vous a la partie Française or in the English part of Canada? (de exacte plaats moet ik niet weten, maar ben gewoon curieus naar het taalgedeelte) |
|
|
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb het zelf nooit gedaan maar wel al eens pakketjes van CreaMijn ontvangen die op deze manier verzonden waren.
|
|
geerke
Post Options
Thanks(0)
|
JA dat is een walmart die black friday doen ,maar dat doen bijna al de winkels hier ,dan is het zo druk !
Française en English. |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
|
|
geerke
Post Options
Thanks(0)
|
Maar ik ben er uit hoor!Ik heb die mevr naar een kaasboer gestuurd en die hebben haar geholpen .
Jullie allen nogmaals bedankt voor jullie hulp Groetjes Geerke |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb zo een vacuüm apparaat van de Lidl. maar dat werkt niet voor
garen. maar wat wel werkt .......... is de kaasboer op de markt. die heeft een goed vacuüm apparaat, en wil voor mij best een paar bolletje vacuüm trekken. je zou ook bij de slager kunnen vragen. |
|
oant Sjen
|
|
geerke
Post Options
Thanks(0)
|
Dat hebben we gedaan . Bedankt bloem ! Groet Geerke |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |