Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Pakjestijd

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Pakjestijd
    Posted: 29 September 2021 om 09:03
Nog even en het is weer pakjestijd. Op facebook wordt gewaarschuwd voor brievenbuspakjes, die wel je adres, maar niet je naam dragen. Het schijnt dat er iemand aan je deur kan komen om te vragen of er misschien een pakje op zijn (gefingeerde) naam is aangekomen, dat het een vergissing van een vriendin was of zo'n soort smoes. Geef je het af, dan komt er later een rekening op die naam op jouw adres. Het beste is dus het pakje retour afzender te sturen als de naam niet klopt.

Overigens heb ik die Alexander12 gerapporteerd. Ineens reclame voor Huawei, net nu die juf als een volksheldin is binnengehaald na het dreigen met doodstraf voor twee Canadezen. Ik zou aanraden het merk te boycotten.

IK kijk altijd of er een jarige te feliciteren is en het viel me op dat veel eendagsvliegen of zelfs mensen die na drie jaar het forum de rug toekeerden, wel braaf de geboortedatum hadden ingevuld, al staat er verder niets in hun profiel.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3043
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 September 2021 om 09:55
Dank voor het bericht Machteld; je kunt niet attent genoeg zijn! Is het geen SMS of Whatsapp fraude dan komt zoiets weer... vreselijk gewoon.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2021 om 09:44

Kijk ook uit als je een doos hergebruikt en jouw naam en adres zijn niet goed vefwijderd .

Zet degene die de doos ontvangt hem naast de papierbak i.p.v erin dan kan jij een boete krijgen van 95 euro .

Het was hier een winkelier ,die ook een website heeft overkomen , als winkelier was de boete nog hoger .Er stond een groot stuk van in de krant .De doos was in een andere plaats gevonden .

Hij had voor een bestelling van een klant een van zijn dozen gebruikt ,er ook nog een klavertje vier opgeplakt .

Denk je goed bezig te zijn ,met hergebruik .
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.672 seconden.
Lang Yarns