pannelappen poes/kat |
Reageer ![]() |
Autheur | |
lijnie ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 15 Juli 2011 Status: Offline Points: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 15 Juli 2011 om 15:55 |
Wie heeft er de patronen van de 3 pannelappen poes/kat en kan deze naar mij mailen ik zou daar heel blij mee zijn alvast bedankt lijnie
|
|
lijnie
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
potholder crochet cat al geprobeerd via google? Ik denk dat je dan wel wat kan vinden
![]() |
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Ravelry!
Even aanmelden en er gaat een wereld voor je open! |
|
![]() |
|
geerke ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 13 Mei 2011 Locatie: Canada Status: Offline Points: 796 |
Wie heeft er soms peen patroontje van klompjes klein of groot en patronen van iets in het delfsblauw ,onderzetters of pannelappen enz
Groetjes van Geerke |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Ik zou even "zoeken" gebruiken, reageren op een heel ander onderwerp heeft niet veel zin.
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Geerke, je kunt beter eerst bovenaan de bladzij kijken, daar is een zoekfunctie met een vergrootglas. Als je dat aanklikt krijg je een lege balk waar je "klompen" of "Delfts blauw" kunt intoetsen. Dan zie je wat daar al over geschreven is.
En als je een patroon zoekt is de Rubriek Gezocht beter geschikt dan Vragen. Hier kun je vragen stellen als je een patroon niet snapt. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
geerke ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 13 Mei 2011 Locatie: Canada Status: Offline Points: 796 |
Magtelt bedankt voor je advies ,ga het proberen
groet Geerke |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |