Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Papaver patroon Thea Gouverneur

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
CarlaH View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 24 Juli 2020
Locatie: Amersfoort
Status: Offline
Points: 7
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer CarlaH Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Papaver patroon Thea Gouverneur
    Posted: 31 December 2020 om 11:38
Afgelopen week kreeg ik tweedehands patroon 2062 van Thea Gouverneur. Dit patroon is van de bekende papavers. Het bestaat uit 6 A3 vellen.  Ik heb gezien dat er niet standaard de kleurnummers bij zitten maar een kaartje met de tekens die gebruikt worden op het patroon. Helaas zitten er lang niet meer alle kleuren garen bij. Nu ben ik op zoek naar de kleurnummers die bij de tekens horen. Heeft iemand hier toevallig een overzichtje van gemaakt? Ik zou er heel blij mee zijn. 
Ik probeer nog een foto te uploaden van de afbeelding maar dat wil nog niet zo lukken. Ik heb de foto wel op internet gezet. Via deze link is de afbeelding wel te zien: https://photos.app.goo.gl/ZDttExMXz3qK2ya86

Wel even zelf kopieren want als link werkt hij ook niet Cry
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2020 om 13:02
Misschien contact opnemen hierover met de firma Thea Gouverneur en het verhaal uitleggen. Zij zullen jou vast verder kunnen helpen. Succes!
Back to Top
CarlaH View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 24 Juli 2020
Locatie: Amersfoort
Status: Offline
Points: 7
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer CarlaH Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2020 om 16:31
Helaas, dat doen ze niet. 
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2020 om 18:36
Back to Top
CarlaH View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 24 Juli 2020
Locatie: Amersfoort
Status: Offline
Points: 7
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer CarlaH Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2021 om 08:49
Dit betreft een nieuw pakket en dat heb ik  niet nodig. Stof en garen heb ik voldoende. 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2021 om 08:55
Misschien zijn er online clubs voor borduursters. Het hobbydoospanel heeft maar heel weinig actieve leden, dus de kans hier antwoord te krijgen is klein. Ik denk dat de familie Gouverneur geen belang heeft bij antwoord geven, als het pakket nog steeds op bol.com te koop is.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2021 om 08:58
dan zit er niets anders op dan het, met behulp van de foto en het garen dat je hebt, zelf uit te puzzelen welk symbool bij welke kleur hoort

of...als je een handwerkwinkel weet die dat pakket heeft hangen, vragen of je een foto van het betreffende kaartje mag maken.

ik begrijp dat het frustrerend is als je zo'n mooi pakket hebt liggen maar er zijn oplossingen te bedenken.

succes Thumbs Up
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2021 om 14:44
Originally posted by CarlaH CarlaH wrote:

Helaas, dat doen ze niet. 

Toch zou ik het proberen "nee heb je en ja kun je krijgen!"
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2021 om 11:03
Ik denk dat ze dat niet doen omdat ze anders te weinig pakketten verkopen, want dan worden er kopieën gemaakt van het patroon en kunnen 
zij de tent wel sluiten.
Met het garen dat je hebt en de afbeelding zou ik b.v. 1 bloem maken om kleuren te kiezen en zo jouw eigen unieke borduursel maken. 
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns