Pasen en dikke pluim |
Reageer
|
| Autheur | |
stoofpot
Duizendpoot
Lid sinds: 29 Oktober 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 159 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: Pasen en dikke pluimPosted: 14 Maart 2011 om 17:33 |
|
Hallo, Het is al lang geleden dat ik nog eens op het forum kwam piepeloeren... Wat een prachtige dingen hebben jullie weer uit jullie handen getoverd!!! Allen een heel dikke en welgemeende proficiat! Het is ondertussen al een tijdje geleden dat ik zelf nog wat gemaakt heb en aangezien ik momenteel in ziekteverlof ben en het bijna pasen is heb ik zin om wat paasamigurumi te haken. Jammer genoeg heb ik geen enkel patroontje. Heeft iemand van jullie wat patroontjes van paasamigurumi en willen jullie dit delen met mij? Mijn mailadres is: nangis30@hotmail.com. Alvast heel hartelijk bedankt! Nancy |
|
|
Nana's grootste hobby is breien en haar chihuahua!!!
|
|
![]() |
|
Prideke
Hobbyguru
Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 15 Maart 2011 om 00:37 |
|
Welkom weer terug
Op garnstudio staat een en ander voor pasen. En op de site van Jean Greenhowe staat een gebreid kuikentje dacht ik (of moet alan dart zijn).
|
|
![]() |
|
by Ieke
Hobbyguru
Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 15 Maart 2011 om 11:08 |
|
Ik heb nog wel paashaasjes om te haken. Mail me maar even, dan stuur ik je ze wel...
Mijn mailadres staat wel in m'n profiel... |
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |