Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Patentsteek

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Vieena View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 30 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vieena Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Patentsteek
    Posted: 26 Februari 2012 om 11:15

Ik ben bezig met een soort van bivakmuts en nu moet ik in de patentsteek beginnen.
Er staat alleen als beschrijving :

Aantal steken voor de symmetrie; veelvoud van 2+ 1 +1 kantsteek op elk uit einde.

Ik weet wat een kantsteek is en hoe die moet maar verder snap ik niks van de zin Iemand anders wel?

Xx Esmee

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2012 om 11:18
Veelvoud van 2 wil zeggen dat het stekenaantal door 2 deelbaar moet zijn, dus de tafel van twee ophalen uit je herinnering. Dan moet er toch nog één steek bij, dat is wel vaker, anders eindig je telkens met een afgehaalde steek terwijl je begonnen bent met een gewone steek. Dus dat is veelvoud van 2 + 1. Die kantsteek aan beide kanten snap je, dus die hebben geen uitleg nodig. Behalve als je rondbreit, dan laat je ze weg.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Vieena View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 30 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vieena Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2012 om 11:58
haha okeej Ik dacht al zoiets, maar toch even navragen voor dat je iets helemaal verkeerd doet he =)

Bedankt!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns