Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

patronen fabeltjes krant.

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: patronen fabeltjes krant.
    Posted: 26 Juni 2012 om 16:08
Ik vraag me af  of er patronen zijn van de fabeltjes krant dieren zoals juffrouw ooievaar en meneer de uil enz.?
Zo ja heeft ien=meand die en zou die willen delen????

Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2012 om 16:14
als die er zouden zijn staat m'n postbus wijdopen, heb ze nog nooit gezien
lydia wijsbroek
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2012 om 16:27
deze heb ik inderdaad ook nog nooit tegen gekomen Unhappy

Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2012 om 16:33
IK was er al bang voor. Ach eens kijken of ik wat zelf kan ontwerpen, wie weet lukt me dat nog ookWink

Back to Top
lucske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lucske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2012 om 17:17
specifiek van hen niet dat ik weet, maar een ooievaar en uil zijn al veel rondgegaan, neem nu die ooievaar van babycadeautjes haken en ge hebt er al eentje.
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2012 om 17:56
Ja inderdaad als je daarop verder denkt krijg je misschien wel een hele leuke juffrouw ooievaar. 

Maar ik ben eigenlijk ook op het idee gekomen door de voorkant  van dat andere boekje van annemarie arts 
Dierenhangers haken. Daar staat in de rechteronderhoek een uiltje dat met de juiste kleuren al door kan gaan voor meneer de uil. 

Helaas zit het er voorlopig niet in voor mij om te kopen dus zal ik het zelf moeten uitvogelen en ach dat maakt het ook wel weer uitdagend.
Ik ga gewoon puzzelen en als het lukt kan ik misschien ook een boekje maken en dan dat andere boekje kopen van de opbrengstWink

Back to Top
lucske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lucske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2012 om 18:13
wordt héél misschien een uitdaging, Wink
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2012 om 19:58
er is al eerder een topic over geweest en er is eigenlijk nergens iets te vinden, alleen had ik toen een zweedse pagina gevonden van meneer de uil

WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2012 om 20:01
Originally posted by lucske lucske wrote:

wordt héél misschien een uitdaging, Wink

Luc echt onwijs bedanktWink

Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2012 om 20:05
Originally posted by Wanda Wanda wrote:

er is al eerder een topic over geweest en er is eigenlijk nergens iets te vinden, alleen had ik toen een zweedse pagina gevonden van meneer de uil

die is ook leuk en hoera voor google vertalen hihihhi alleen wat zou dit zijn :

Ugglehuvud en ugglekropp

Dat vind ik altijd de charme van google vertalen hihihihi

Back to Top
lucske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lucske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2012 om 20:18
dan ga ik eens proberen om die te vertalen, da zou ongeveer moeten lukken en dan post ik hem voor jullie allemaal.
Thx Wanda, als je nog zulke vind hou ik me aanbevolen.

groetjes, Luc
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2012 om 20:24
uggla is uil
huvud is hoofd
kropp is lichaam

WANDA
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2012 om 20:33
super van jou wanda
lydia wijsbroek
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2012 om 20:57
Woow Wanda, jij spreekt een mooi woordje Zweeds.
Ik kom niet verder dan knackerbrud...
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
antje1967 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer antje1967 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2012 om 21:04
nou ik heb zaterdag ik hou van holland gekeken en daar was er ook een vraag over het zijn zo'n 80 dieren als ik me niet vergis, dus veel succes Wink
een dag niet gelachen is een dag niet geleeft.
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2012 om 21:19
gewoon even op een vertaalsite zoeken en verder spreek ik geen woord zweeds hoor
WANDA
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2012 om 21:19
Ik ken alleen 'Ikea'' foutloos uitspreken.
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2012 om 21:31
Wauw Wanda bij mij gaf die site het dus niet aan hihihhi en ik kom niet verder dan Smörebröd  Oh nee er moet volgens mij een streepje door de 2e o maar dat doet mijn toetsenbord niet hihihihiWink

Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2012 om 21:39
Ja ik geloof ook inderdaad een stuk of 80 want een helboel dieren hebben er maar  een seizoen of een half seizoen in gezeten. 

hier staan de meeste personages waarvan er ook een heleboel van voor mijn tijd waren. en een heleboel van na mijn kijk periode en tussen die van mijn dochter in hihihihi 

Zoals asa de spin was  voor mijn tijd, maar chico Lama kwam erin tussen de periode van mijn dochter en mij in dus die kende ik ook niet. 
Maar ik ga het toch eens uitproberen lijkt me ook wel een leuke uitdaging. Als er een gelukt is zal ik het showen. Weet alleen nog niet wanneer want er staat nog een heleboel op het haak lijstje  Wink

Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2012 om 21:54
http://bittersweetblog.wordpress.com/2008/08/01/damed_beaver/
hier is wel een patroon van een bever?

http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.313 seconden.
Lang Yarns