Patronen Pieter en Nel |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Klasien ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 4 hours 3 minuten geleden Locatie: Hoogeveen Status: Offline Points: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 3 hours 57 minuten geleden om 12:28 |
Hallo, hier een oproep voor een patronenblad. Mijn naam is Klasien ik ben nieuw hier, ik ben 63 jaar en toen ik 10 of 11 was kreeg ik van mijn ouders de felbegeerde poppen Pieter en Nel. Dit was een tweeling en uitgegeven toendertijd door Marion en Ariadne, gelijktijdig kwam de zgn Marion pop die was groter en meer voor iets oudere meisjes, deze kreeg mijn zus. Ze kwamen te koop in oktober 1972. Na aantal verhuizingen zijn zowel de poppen Pieter en Nel als de patronen kwijtgeraakt, gelukkig heb ik via Marktplaats de poppen weer weten te bemachtigen, maar ik kan nergens de patroontjes vinden voor de kleertje. Ik zoek daar nu al zeker een jaar naar en ineens kwam ik dit forum tegen, ik dacht misschien is dit mijn laatste kans...... Zou iemand mij kunnen helpen aan de patroontjes? Ik heb zojuist de Ariadne gevonden bij de Kringloop waarin de beide poppen voorgesteld worden, in de hoop op patroontjes meteen gekocht, maar helaas. Omdat ik inmiddels een prachtige kleindochter heb zou ik het geweldig vinden om de kleertjes die ik zelf vroeger gekregen heb in stofjes van nu voor haar te maken. Ik hoop dat er iemand is die me kan helpen. Voor nu fijn weekend, ik ga hier eens rustig rondneuzen.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |