Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

patronen te veel om op te noemen www.karens-ac.hyv

 Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Babbel.truitjes View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 04 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Babbel.truitjes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: patronen te veel om op te noemen www.karens-ac.hyv
    Posted: 05 Mei 2012 om 10:31
Ga eens kijken bij deze Hyves. www.karens-ac.hyves.nl
ze ontwerpt ze zelf en er zitten zulke mooie dingen tussen om te watertanden.
je kunt het zo gek niet noemen of ze heeft het wel gemaakt.
 
En een voordeel is alles is in het nederlands
 
groet Naomi
babbel
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2012 om 12:00
Lijkt me wel gaaf, als ik de eerste pagina al zie, dan vind ik dat popje super. Maar ik ga niet meer op hyves, vind het maar niks. Mocht iemand het patroon van zo'n popje hebben, dan zou ik die wel graag ontvangen.
Back to Top
Babbel.truitjes View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 04 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Babbel.truitjes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2012 om 12:23
je kunt er ook als geen lid patronen weg halen hoor Janne Marie.
 
Je neemt gewoon geen vrienden aan en gebrukt hem alleen voor de patroontjes.
babbel
Back to Top
Babbel.truitjes View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 04 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Babbel.truitjes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2012 om 12:25
Dames ik haal hem even weg tot toestemming van Karen.
Natuurlijk kun je altijd vragen naar patroontjes.
babbel
Back to Top
Klaske View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Klaske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2012 om 12:41
Leuk, dank je wel
Zelf heb ik geen Hyves....maar heb wel gehoord van anderen dat zij leuke patronen ontwerpt
Liefs Klaske
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2012 om 12:50
zie mijn vraag bij het andere patroontje...gewoon een vraag....geen verwijt...:
dit schrijft Karen op haar Hyves...(ik ben nl ook lid van haar site):
 
A.u.b. niet mijn patronen en foto's verkopen, kopiëren of vermenigvuldigen op welke manier dan ook, noch ze op enige website plaatsen
 
met ♥♥lijke knutselgroeten !!! nldutchy
 
 
 
 
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2012 om 14:54
Sorry, mijn fout dan. Maar, als ik het popje maak zet ik haar uiteraard op mijn weblog mét de link naar haar hyves.
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2012 om 14:59
Nou, heb nu toch maar mijn Hyves weer geactiveerd. Nu wachten op toestemming om lid te worden.
Back to Top
Babbel.truitjes View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 04 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Babbel.truitjes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2012 om 15:02
NLdutchy
 
Had je vraag al beantwoord bij de andere vraag.
Ik ben er mee bezig met Karen.
weet dat je het niet zo bedoeld maar het voelt een beetje als of ik de boel bedonder en dat is echt niet het geval
Je had me ook even een pbtje kunnen sturen dan had je het antwoord ook van mij gehad.
 
Ik wil alleen aan kaarten dat er een nederlandse ontwerpster met nederlandse teksten is die hele leuke dingen maakt.
Al haar gegevens staan er op, dus mensen kunnen gewoon naar haar site gaan.
Men kan het ook stiekem doen, en alleen de patronen emailen maar zo ben ik niet! dit is eerlijker tegen over Karen.
 
babbel
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2012 om 15:24
Nou, je had alle informatie er keurig bij gezet, dus bedonderen....nee, zo zie ik het niet.
Het blijft wel jammer dat we ( ik ) eerst op hyves moeten voordat we erbij kunnen.
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Januari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2507
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2012 om 17:48
Hoikes,
Het is toch bij vele sites dat je moet inloggen om deel te kunnen nemen.
Je krijgt bij Karen de patroontjes gratis.
Ik neem in ieder geval het bij Hyves zijn er graag bij en heb er nog nooit last mee gehad
Groetjes IngeDev
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html



Back to Top
Wilma00 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 17 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 703
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma00 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2012 om 18:00
Dit is mijn reden om Hyves aan te houden, er zijn zo'n leuke haaksites
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2012 om 19:20
Ik vind haar site ook echt geweldig en kijk er heel graag rond
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2012 om 19:34
Maar Babbel toch, het was een vraag tikte ik toch, geen verwijt...waarom dan per pm ??? En ik heb geen moment bedoeld dat je de boel bedondert, je doet het toch openlijk, nou dan....dan mag ik toch ook wel openlijk de vriendelijk vraag stellen....?? En goed van je dat je dit met Karen overlegt  !!!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Babbel.truitjes View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 04 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Babbel.truitjes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2012 om 19:45
Oke  nldutchy
lag misschien ook wel een beetje aan mij heb mijn dag niet, en wilde wat voor anderen betekenen die niet op hyves zitten. dus sorry Embarrassed
Ik heb zelf ook een hele , reeks met babyborn patronen op mijn hyves staan om er weg te halen, dus dacht het is vrij en ik meld haar er expres met naam en dergelijke bij hahaha 
Ik wacht even Karen haar reactie af, wat zij er van vind.
babbel
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2012 om 21:34
Karen viert vandaag haar verjaardag en zal daarna bij moeten komen hiervan. Waarschijnlijk duurt het antwoord nog even.

Echter heel recent hebben wij het hier over gehad en was ze heel stellig in dat zij dit NIET wil. Mijn verzoek zou daarom zijn: haal het patroon hier weg tot Karen zelf toestemming hier toe geeft. Dan kan het altijd terug geplaatst worden, zij wil geen wildgroei van HAAR patronen op het net.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2012 om 21:53

Okej Babbel, je sorry doet me goed en fijn dat je Karens reactie afwacht....!!

Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
droppie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 12 Maart 2012
Status: Offline
Points: 173
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer droppie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2012 om 22:30
Zo heb er speciaal alweer een hyves voor aangemaakt...maar dan ook echt alleen voor ami's...
Wil er geen meer voor het sociale contact met de hele wereld aangezien ik hyves niet alles vind...
Groetjes,
Suzanne
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2012 om 23:48
Ik vind het belachelijk dat je lid moet zijn van hyves of van een andere vorm van social media om bepaalde informatie te krijgen. Dan maar geen patronen.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2012 om 23:52
Het patroontje opgeslagen, voordat deze wordt (moet worden) verwijderd. Tongue
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns