Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

patronen te veel om op te noemen www.karens-ac.hyv

 Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2012 om 00:37
Ik ben ook lid van Karin's hyves Ik kan je zeggen dat je niet overspoeld wordt met mailtjes van haar. Ik heb een heleboel patroontjes gehad van haar en ook netjes bedankt voor de patroontjes. Je wordt lid van haar site en niet van al die andere mensen die daar ook komen.
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1433
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2012 om 09:03
Ik ben al een hele tijd lid van haar hyves, je krijgt een berichtje wanneer ze weer een patroon op haar hyves zet, er staan inderdaad hele leuke dingen op. Er is zelf een poll waar je kan stemmen voor een patroon die ze gaat ontwerpen.
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2012 om 10:46
Goedbedoeld en enthousiast van je Babbel Clap

.Jammer dat het niet mag, maar je had het niet met verkeerde bedoelingen gedaan.


Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Mei 2012 om 11:05
Ik zit dus wel op hyves( was ik vergeten dat dat ook meetelde) voor spelletjes.
Nu toch maar geprobeerd of ik door haar word goedgekeurd!
Back to Top
Klaske View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Klaske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2012 om 12:46
Ik zit ook op hyves, en heb mij netjes aangemeld bij haar.....maar nog niets gehoord van haar, zal vanzelf wel een antwoord krijgen
Liefs Klaske
Back to Top
pleun View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 06 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 386
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pleun Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2012 om 15:49
Ook ik heb me aangemeld....en nu wachten.
Groetjes Pleun
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2012 om 21:05
Originally posted by hetwich hetwich wrote:

Ik vind het belachelijk dat je lid moet zijn van hyves of van een andere vorm van social media om bepaalde informatie te krijgen. Dan maar geen patronen. Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2012 at 23:52
Het patroontje opgeslagen, voordat deze wordt (moet worden) verwijderd. Tongue


Dit vind ik dus niet erg leuk. Het wordt gratis aangeboden en wordt een hele kleine moeite voor gevraagd om erbij te komen. Dus als ze op een presenteer blaadje bij je wordt aangeboden neem je het wel aan. Vroeger kocht je toch zelf het hema breiboek of de Sandra? Nu koop je toch een boekje van Christel Krukkert of weet ik veel wie? Dit is GRATIS en dan het belachelijk noemen dat zij maar 1 voorwaarde stelt?
Ik vind dit dubbel en misschien omdat Karen een vriendin van me is dat dit mij persoonlijk erg raakt.


Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2012 om 22:25
Originally posted by Prideke Prideke wrote:

Originally posted by hetwich hetwich wrote:

Ik vind het belachelijk dat je lid moet zijn van hyves of van een andere vorm van social media om bepaalde informatie te krijgen. Dan maar geen patronen. Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2012 at 23:52
Het patroontje opgeslagen, voordat deze wordt (moet worden) verwijderd. Tongue


Dit vind ik dus niet erg leuk. Het wordt gratis aangeboden en wordt een hele kleine moeite voor gevraagd om erbij te komen. Dus als ze op een presenteer blaadje bij je wordt aangeboden neem je het wel aan. Vroeger kocht je toch zelf het hema breiboek of de Sandra? Nu koop je toch een boekje van Christel Krukkert of weet ik veel wie? Dit is GRATIS en dan het belachelijk noemen dat zij maar 1 voorwaarde stelt?
Ik vind dit dubbel en misschien omdat Karen een vriendin van me is dat dit mij persoonlijk erg raakt.


Ja, als het op een presenteerblaadje wordt aangeboden dan neem ik het wel aan. Ik koop patroontjes, boekjes, bladen. Het gaat me juist helemaal niet om het iets GRATIS willen hebben. Het gaat me om een verplicht lidmaatschap om iets te mogen kopen of krijgen. Daar doe ik nooit aan mee, dus nu ook niet. Je slaat de plank dus volkomen mis!
Jammer dat je zo voorbarig jouw conclusie trekt en een oordeel over mij vormt die niet correct is.
 
 
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2012 om 22:28
Ik doe niets voorbarig heb zelfs nog dagen gewacht voordat ik besloot te reageren. Je bent nergens verplicht toe, wie ben ik om iemand dat af te dwingen. Ik reageer puur op wat ik zie... en dat is precies op jouw eerste reactie regel hierboven. Dat geeft mij vanwege Karen een niet vrolijk gevoel. Maar goed jij jouw mening ik de mijne. 
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2012 om 22:42
Originally posted by Prideke Prideke wrote:

Ik doe niets voorbarig heb zelfs nog dagen gewacht voordat ik besloot te reageren. Je bent nergens verplicht toe, wie ben ik om iemand dat af te dwingen. Ik reageer puur op wat ik zie... en dat is precies op jouw eerste reactie regel hierboven. Dat geeft mij vanwege Karen een niet vrolijk gevoel. Maar goed jij jouw mening ik de mijne. 
 
Nou, je mag het laatste woord hoor. Je had beter direct kunnen reageren, dan had je er ook niet zo lang mee hoeven rondlopen om jouw mening te uiten. Nogmaals, je slaat de plank volkomen mis dit keer. Het patroontje zal ik verwijderen, zou het mooie popje helemaal niet meer kunnen maken, nu.
Dat  jij mijn woordkeuze op een nagatieve manier interpreteert komt, zoals je het zelf al zegt, omdat Karen een vriendin van jou is.
Wat mij betreft een slotje hierop. TongueWinkLOL
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2012 om 22:46
maarre...wij van de Hobbydoos willen toch ook dat mensen zich voorstellen en mee-doen..dus is dat bij Karen dan toch ook logisch........ volgens mij is het helemaal niet haar bedoeling dat je lid van Hyves móet worden  maar ze '' zit''  nu eenmaal op Hyves ...
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2012 om 18:02
Originally posted by nldutchy nldutchy wrote:

maarre...wij van de Hobbydoos willen toch ook dat mensen zich voorstellen en mee-doen..dus is dat bij Karen dan toch ook logisch........ volgens mij is het helemaal niet haar bedoeling dat je lid van Hyves móet worden  maar ze '' zit''  nu eenmaal op Hyves ...


Hug
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Oktober 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1594
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2012 om 18:09
Wel heb speciaal een Hyves aangemaakt omdat iedereen die hyves interessant vindt, heb paar dagen geleden aangevraagd om lid te worden en ben tot nu toe nog altijd niet toegelaten.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2012 om 19:26
Vifke, heb je al geprobeerd om in te loggen...ik meen me te herinneren dat ik ook geen toestemmingsbericht kreeg maar wel na een dag of wat kon inloggen...
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2012 om 19:40
Ik heb me ook al een paar dagen geleden aangemeld, tot op vanmiddag
geen reactie. We wachten maar af.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2012 om 19:44
Ik heb net nog even gekeken, en het één en ander aangeklikt. Ben bang, dat ik nu drie keer mezelf heb aangegeven
Back to Top
ladycoco View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 06 Mei 2012
Locatie: zuid holland
Status: Offline
Points: 21
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladycoco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2012 om 19:55
Dit staat er op de site van karen en daar is niets onduidelijk aan.
hallo allemaal..
helaas bereiken mij de laatste dagen berichten dat mijn patronen op andere webpaginas dan mijn hyve te bekijken en kopieren zijn.dat is absoluut niet wat ik wil en doet mij veel verdriet...bij een is dit gewoon een misverstand geweest en zij verwijderen de patronen ook weer, bij anderen weet ik niet wat er aan de hand is omdat ik niet weet om welke sites dit gaat. het enige wat ik daarom kan doen is nogmaals aan iedereen de verduidelijkte huisregels sturen en vragen aan degenen die mijn patronen en mijn foto's op hun sites hebben gezet om deze zo snel mogelijk te verwijderen.ik heb mijn hyve bewust gratis gehouden en laat iedereen toe dus je kunt de patronen zonder drempel bij mij krijgen. juist de contacten die ik heb met mensen die laten weten dat ze mijn patroon gekopieerd hebben stel ik erg op prijs.en dat wordt mij op deze manier ontnomen.zet gerust een link naar mijn hyve op je site zodat de mensen die je graag aan mijn patronen wilt helpen ze makkelijk kunnen vinden, maar gun mij mijn plezier en laat mijn patronen alleen op mijn hyve staan! rekenend op jullie respect voor mijn harde werken en creativiteit, liefs,karen
dit staat op de site van Karen, je mag wel een verwijzing plaatsen naar haar hyves pagina, maar geen patronen publiceren, lijkt me duidelijk
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2012 om 19:58
Originally posted by pippie pippie wrote:

Ik heb me ook al een paar dagen geleden aangemeld, tot op vanmiddag
geen reactie. We wachten maar af.


Haha, ik heb trouwens ook nog geen bericht gekregen. Ga het straks eens proberen of ik nu bij haar hyves kan.
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2012 om 20:03
Ik heb even gekeken maar kan nog niets zien, heb me maar weer opnieuw aangemeld.
Back to Top
Babbel.truitjes View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 04 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Babbel.truitjes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2012 om 20:23
dames het is niet de bedoeling dat men elkaar aanvalt hoor.
Pffff wilde alleen even een verwijzing doen.
ook ik heb nog geen antwoord op mijn vraag aan haar,zodra die er is zal ik het hier laten weten.
maar ga aub niet samen in discussie, knuffe van mij Naomi
babbel
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns