Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Patronen van Alan Dart

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
ikbennaat View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ikbennaat Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Patronen van Alan Dart
    Posted: 19 September 2013 om 19:16
Is er iemand die wat breipatronen heeft van Alan Dart. Ik heb eventueel de patronen van Yogi Bear en Booboo( in het nederlands)  om te ruilen en pinnokio ( in het engels)
Back to Top
Nespa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nespa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2013 om 19:27
alan dart patronen mogen niet geruild worden in verband met copyright. je kan ze hier kopen

alan dart
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 September 2013 om 19:37
oh  als ik toch eens rijk  was dan was  hij uitverkocht  dat  kan ik je wel vertellen alleen die muizen al zijn schitterend maar  helaas CryWinkLOL

Back to Top
Caja View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Caja Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2013 om 13:28
Snap t helemaal! De patronen zijn inderdaad erg mooi!
Waar je van droomt daar kun je niet van wakker liggen.
Back to Top
JannieV View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JannieV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2013 om 14:00
In engelse Simply Knitting bladen staan patronen van Alan Dart.
Zo jammer dat de engelse uitgave hier niet te krijgen is! In het volgende nummer staan een eenhoorn en een trol. die zijn weer zo gaaf.
Maar wanneer je in google Alan Dart free pattern intypt krijg je ook een paar gratis patronen van hem.
Die staan op zijn eigen site dus dat is volkomen legaal.
Groetjes, Jannie
Back to Top
Nespa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Nespa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2013 om 14:45

Jannie als je deze trol bedoelt die staat te koop op zijn site. de eenhoorn is nog niet beschikbaar.
Back to Top
JannieV View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JannieV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2013 om 16:10
Nee hoor, die bedoelde ik niet. Ik bedoel echt de patronen die in Simply Knitting staan.
De trol van volgende maand is veel kleiner en de eenhoorn zou je ook als paard kunnen maken, gewoon de hoorn weglaten.
In elke aflevering staan wel patronen van hem.
Kijk maar op deze site:
Jammer dat een abonnement bij verzending naar Nederland 2 x zo duur is dan in Engeland.
groetjes, Jannie
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2013 om 16:38
Hmmm op die link werkt het plaatje niet :( Alles is zichtbaar behalve AD zijn werk blegh
Back to Top
Nespa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nespa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2013 om 17:03
dat is omdat ik alleen het plaatje heb gelinkt als je het patroon wilt moet je naar zijn website gaan en onder 'people' kijken

oke maar ik kende alleen de trol van de site hoewel ik de simply knitting versie meer een kabouter vind hihi
Back to Top
JannieV View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JannieV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2013 om 17:10
Ik had ook zo vaak problemen dat foto's niet zichtbaar werden, maar nu heb ik een programmaatje op mijn laptop dat ultrasurf heet.  En dat doet wonderen.
De trol van de site lijkt ook meer op een swedish santa, maar die vind ik juist erg leuk.

Groetjes, Jannie
Back to Top
Caja View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Caja Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2013 om 17:36
Bedankt voor de tip Jannie. Ik heb de Alan Dart free patern gevonden

Ik vind de breipatronen van Alan Dart een grote ontdekking!!! Erg mooi!
De trol en de eenhoorn, zijn inderdaad ook prachtig!

Groetjes Caja
Waar je van droomt daar kun je niet van wakker liggen.
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2013 om 18:23
Mijn vriendin heeft er al zoveel gebreid dat ze een volle vitrinekast heeft in haar woonkamer :  ze zijn prachtig !
Ze verzamelt ze al gedurende jaren en volgens mij heeft ze de volledige collectie. Zelfs diegene die niet meer op zijn website staan.
Back to Top
MG Jewelry View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2013 om 19:20
Ik vind de kerstmuizen ook zo geweldig maar dan gehaakt.Helaas zijn deze patronen niet meer verkrijgbaar, dus ben ik zelf aan de slag gegaan en heb er inmiddels al 4 af en ben smoor verliefd Heart zwijmel. Kan bijna niet wachten tot het kerst is en de muisjes kan neerzetten....
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2013 om 11:22
Ik heb iemand een Alan Dart patroon gestuurd. Maar of het aangekomen is?????
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.766 seconden.
Lang Yarns