Patroon aanpassen |
Reageer |
Autheur | |
Morgana
Newbie Lid sinds: 18 Oktober 2022 Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 18 Oktober 2022 om 21:01 |
https://www.hobbydoos.nl/maandag/240-breipatroon-babytrui.asp
Ik heb dit truitje gebreid in maat newborn. Heeft iemand een idee hoe ik dit voor zijn grote zus kan breien in maat 98/104? Alvast bedankt
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik krijg de link niet te pakken. Maar staan er meer maten in het patroon? Je kunt dan een vergelijking maken met de aantalenl steken, naalden en centimeters tussen de maten. Met een patroon voor maat 98/104 in dezelfde naalddikte kom je er dan wel uit.
Soms helpt het ook om met dikkere naalden en garens een grotere maat te breien. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Morgana
Post Options
Thanks(0)
|
https://nl.pinterest.com/pin/297519119144900294/
Dank voor je snelle reactie. Ik ga eens aan het rekenen. Hopelijk komt de link nu wel door
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Morgana
Post Options
Thanks(0)
|
Ja klopt, dank voor het plaatsen
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Een soortgelijk truitje in de goede maat is vast wel te vinden, dan hoef je alleen het inbreipatroon en de oortjes aan te passen. Dit klinkt makkelijker dan het is. Ik ontwerp poppenkleren al breiend en vaak is het uithalen, uithuilen en weer proberen. Veel succes!
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |