patroon amigurumi hello kitty baby |
Reageer ![]() |
Pagina <1 2021222324> |
Autheur | |
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23705 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://gratishaakpatronen.blogspot.nl/2013/02/amigurumi-haakpatronen.html?m=1 even het topic doorlezen. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
ladiedi ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 11 Januari 2013 Status: Offline Points: 11 |
Hallo
Ik heb pas deze leuke hobby ontdekt en ben niet meer te stuiten nu zag ik dat je van de leuke patronen hebt Graag zou ik ze ook ontvangen het is wel een oude topic maar ik hoop dat het lukt Groetjes diana |
|
![]() |
|
JoyceV ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 28 Februari 2014 Locatie: Antwerpen Status: Offline Points: 1 |
Hoi,
zou ik ook het hello kitty patroon mogen krijgen? mijn mailadres: joycevermoesen@hotmail.com mocht je nog andere leuke dierenpatronen of andere hebben. Feel free to share!
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
pompom |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Google: free crochet patterns.... duizenden patronen zomaar voor de opraap. Laat ik niet de beroerdste zijn ;) http://greatamigurumi.blogspot.nl/ dit zijn er alvast 2000!
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
wat hier opvalt is dat heel veel graag Kitty willen hebben. maar nooit terug komen. zelfs niet om te kijken of er een positieve reactie op komt in de form van een link of zo
|
|
![]() |
|
Sja ik verbaas me er maar niet meer over. Opvallend is bv ook dat mensen in korte periode steeds dezelfde vraag stellen en allemaal in een eigen topic. Maar als je dan de "zoeken" functie aanraad krijg je commentaar door de nieuweling cq oudere leden.
|
|
![]() |
|
isa_rol ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 16 Maart 2014 Locatie: Gingelom Status: Offline Points: 1 |
Oh heeft iemand dit patroon? Zou deze ook zo graag willen!! :D Heb 3 dochters en alle 3 hello kitty fans!! :D
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23705 |
Hierboven worden een aantal links gegeven voor Hello Kitty.
Het is inderdaad opvallend dat er bladzijden vol vraag naar Hello Kitty en Nijntje zijn, terwijl er maar weinig voorbijkomen in Creaties. |
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
als je even via een pm je e-mail doorgeeft stuur ik je de patroontjes die ik heb. |
|
![]() |
|
Vlekje ![]() Groupie ![]() Lid sinds: 10 Maart 2014 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 54 |
Hallo.
Zou ik deze mooie patronen ook mogen ontvangen? Groetjes Ank |
|
![]() |
|
natuurlijk stuur je e-mail adres maar even
|
|
![]() |
|
C4th ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Durf het bijna niet te vragen... Zou je ze mij ook willens sturen?
|
|
![]() |
|
Hanneke je hebt mail
|
|
![]() |
|
C4th ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Thank you. Heb net garen gehaald voor één der Poeh-beesten, maar kan zijn dat ik eerst een kleine Kitty tussendoor haak, lijkt me nog even iets makkelijker.
|
|
![]() |
|
vera faber ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 08 Juni 2014 Status: Offline Points: 2 |
hallo, Zou ik ook de patroontjes van hello kitty mogen????
Alvast heel erg bedankt!!!! Groetjes Vera |
|
![]() |
|
vera faber ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 08 Juni 2014 Status: Offline Points: 2 |
hallo Hebben jullie het hello kitty patroon (bebe hello kitty) ook voor mij.
Groetjes Vera |
|
![]() |
|
Hallo Vera
het is je tweede bezoek hier . misschien is het handig dat je eerst even bij de topic voorstellen gaat kijken Magtelt heeft daar een heel stuk geschreven over hoe het hier reilt en zeilt. bv hoe je een E-mail adres kunt doorgeven |
|
![]() |
|
prOudmOmmy ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2014 Locatie: zwartsluis Status: Offline Points: 8 |
mag ik ook mee doen voor dit patroon
|
|
![]() |
|
http://gratishaakpatronen.blogspot.nl/2013/02/amigurumi-haakpatronen.html?m=1 |
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <1 2021222324> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |