patroon amigurumi hello kitty baby |
Reageer | Pagina <1 21222324> |
Autheur | |
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
He super die had ik ook nog niet.Wat veel!!!!!!!!!
|
|
Annenaud
Newbie Lid sinds: 02 Januari 2015 Locatie: Dreischor Status: Offline Points: 21 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zou ik ook een patroon mogen hebben? Heb op Ravelry een engels patroon gevonden, maar daar kom ik nog niet echt uit.
Groeten Irma
|
|
Sylviev
Newbie Lid sinds: 12 Februari 2015 Locatie: Belgie Status: Offline Points: 9 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo iedereen wat een mooi patroon van hello kitty... Ik ben deze week begonnen met een hello kitty mijn hoofdje is af en toen ik aan het lichaam begon was het een flop er zit een groot fout in de patroon en kan nu niet verder doen... Zou ik deze patroon ook kunnen krijgen??? Ik hou van haken en met 4 kinderen hier in huis kan u zich voorstellen dat ik veel haak alhoewel ik nog maar net begonnen ben :)
|
|
Sylviev
Newbie Lid sinds: 12 Februari 2015 Locatie: Belgie Status: Offline Points: 9 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oeps heb enorm veel fouten geschreven sorry
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je kunt je stukje altijd wijzigen door op Post Options rechtsboven te klikken en te kiezen voor de optie Wijzig bericht. Dan krijg je een herkansing. Maar we trekken geen punten af voor spelfouten, hoor. Je kunt daar ook kiezen om ieand te citeren.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
TheRedString
Newbie Lid sinds: 03 November 2014 Locatie: Leiden Status: Offline Points: 6 |
Post Options
Thanks(0)
|
hoi Mag ik misschien ook patroontje :)
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je bent al 6 maanden forumlid en je weet nog niet, dat je je e-mailadres in kunt vullen bij het vlindertje van messenger??? Zomaar roepen "Ik ook" werkt hier niet, we zijn geen telepaten.
Misschien toch eens in de rubriek Even voor stellen het topic WELKOM lezen. |
|
wat rozengeur. |
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
Lieve Magtelt bespaar je de adem. Dat is er weer zo een die een vraag neerplempt en niet terug komt voor het antwoord ook!
Gewoon schudden en weer doorgaan |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Misschien eerst de antwoorden op uw zelfde 2 vragen van november lezen ?
|
|
|
|
Ingrid60
Newbie Lid sinds: 29 Juli 2015 Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kan ik het patroon van hello kitty bestellen
|
|
Ingrid60
Newbie Lid sinds: 29 Juli 2015 Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
|
I_vdstoep@yahoo.com |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
de Definitie van forum is ......
(ervarings)deskundigen aan wie je vragen kunt stellen of met wie je kunt discussiëren Voorbeelden: 2 Oud Grieks woord voor een publieke plek, waar iedereen met elkaar van gedachten kan wisselen. Elektronische discussiegroep waar mensen met een gemeenschappelijke interesse informatie, meningen en standpunten kunnen uitwisselen. |
|
oant Sjen
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Waarom zet je je emailadres NIET in je profiel en WEL hier, waar iedere internetgebruiker het kan lezen en voor spam gebruiken? Lees het WELKOM topic in de rubriek Even voorstellen eens.
|
|
wat rozengeur. |
|
Kynali
Newbie Lid sinds: 09 December 2015 Locatie: Middelkerke Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hey,
Zou het mogelijk zijn ook dit patroontje van hello kitty baby te ontvangen?
Vriendelijke groeten |
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
En hoe had je het willen ontvangen dan? Per telepathie?
Rooksignalen? Tamtam? |
|
geerke
Hobbywonder Lid sinds: 13 Mei 2011 Locatie: Canada Status: Offline Points: 796 |
Post Options
Thanks(0)
|
Is het mogelijk om ook de patronen te ontvangen ?
Hartelijke groet , Geerke |
|
MiMa
Newbie Lid sinds: 06 September 2016 Locatie: fryslan Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zou ik deze patroontjes ook kunnen krijgen, vind ze geweldig en lijkt me leuk om te maken!
groet Marijke
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Misschien even een paar blsdzijden teruglezen? Dit topic is in 2009 begonnen en we blijven maar vragen om een emailadres in het profiel en uitleggen hoe je dat voor elkaar kunt krijgen. Er is in Even voorstellen een topic Welkom, waarin dit hele forum en de werking haarfijn wordt uitgelegd.
|
|
wat rozengeur. |
|
Heidi21
Newbie Lid sinds: 22 Januari 2019 Locatie: Antwerpen Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo,
Al vele uren heb ik op Pinterest doorgebracht op zoek naar een goed Nederlandstalig patroon van Hello Kitty. Helaas. Tot ik bij u terecht kwam. Ik zou zo graag een vriendin willen bedanken en zij is een hele grote fan van HK, en een zelfgemaakte heeft ze nog niet, vandaar mijn vraag aan u, is het mogelijk om de patroontjes ook aan mij (de zoveelste in de rij) door te sturen aub? Alvast bedankt en creatieve groetjes, Heidi |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
stuur maar even een PM met je email adres
|
|
oant Sjen
|
|
Reageer | Pagina <1 21222324> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |