Patroon Babywantjes en babymuts |
Reageer ![]() |
Autheur | |
melissa ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 11 Juli 2012 Locatie: Beerse Status: Offline Points: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 11 Juli 2012 om 08:32 |
Hoi allemaal, Ik ben op zoek naar een eenvoudig patroon voor het breien van babywantjes en babymutsjes.
Dit om mijn doopsuiker in te doen.
Groetjes!
|
|
![]() |
|
lollibol ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hoi Melissa,
Er zullen ongetwijfeld hobbydoosjes zijn die je willen helpen, maar dan zal je bij het vlindertje in je profiel (windows live ) je mail-adres moeten plaatsen. Dit is dan alleen zichtbaar voor de leden. Op die manier kunnen ze je iets doorzenden. Een 2e opmerking : wij vinden het leuk dat je lid werd van het forum, maar graag hadden we ook gehad dat je de topic welkom eventjes doorleest en je eventjes voorstelt in topic 'even voorstellen'. Alvast welkom en veel plezier met dit forum!! Werkt héél verslavend ![]() |
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Als je doopsuikers in een babymuts wilt doen, heb je misschien meer aan poppenmutspatroontjes.
Overigens heb ik wel een aantal haakpatronen voor doopsuikers, mandjes en doosjes. Maar zonder e-mailadres in je profiel komen we nergens. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |