Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

patroon boerderijdieren gezocht

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2012 om 09:01
Ik  sluit me aan bij Vifke.

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2012 om 09:01
Nu gaat het  hier om patronen maar kijk naar  een megaupload  tot voor kort de meest gebruikte up en download site van de wereld die is door de FBI gesloten.

En dan zal je wel \zeggen ja maar  zo'n forumpje als deze ach dat  is toch niet te vergelijken. 

Maar ik zit bij clubs en daar is het ook heel erg momenteel met  stichting  brein de een na de ander wordt gewaarschuwd. En dat is niet  alleen voor films en muziek, maar ook voor de plaatjes waarvan knipvellen of tubes worden gemaakt. want dat is niet  van jou  en als er een naam op staat mag het niet  worden gebruikt i.v.m. copyright.

Dus als dat voor plaatjes geld die je zo bij google zoeken weg kan halen dan geld het zeker voor koop patronen  het is momenteel echt heel erg met  het gespeur.
Het hoeft niet eens een onbetrouwbare hobbydoos te zijn die alles door speelt (hoewel ik idd wel denk dat er 1 tussen zit). Mar gewoon een meelezer van Brein die de oproep leest en waarschuwt het mag niet.

Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2012 om 09:11
Originally posted by macheri macheri wrote:

Nu gaat het  hier om patronen maar kijk naar  een megaupload  tot voor kort de meest gebruikte up en download site van de wereld die is door de FBI gesloten.

En dan zal je wel \zeggen ja maar  zo'n forumpje als deze ach dat  is toch niet te vergelijken. 

Maar ik zit bij clubs en daar is het ook heel erg momenteel met  stichting  brein de een na de ander wordt gewaarschuwd. En dat is niet  alleen voor films en muziek, maar ook voor de plaatjes waarvan knipvellen of tubes worden gemaakt. want dat is niet  van jou  en als er een naam op staat mag het niet  worden gebruikt i.v.m. copyright.

Dus als dat voor plaatjes geld die je zo bij google zoeken weg kan halen dan geld het zeker voor koop patronen  het is momenteel echt heel erg met  het gespeur.
Het hoeft niet eens een onbetrouwbare hobbydoos te zijn die alles door speelt (hoewel ik idd wel denk dat er 1 tussen zit). Mar gewoon een meelezer van Brein die de oproep leest en waarschuwt het mag niet.

Dat was een up en een download site, daar dumpte men bestanden en haalde men bestanden af;
Hier is het nog altijd maar een klein forumpje waar mensen converseren met elkaar.

Hier in Hobbydoos wordt niks aan elkaar doorgegeven want er is geen server om bestanden door te geven er wordt enkel met elkaar gepraat over patronen hier ter plaatse, de rest als er al iets gebeurd wordt prive afgehandeld en per email dus Hobbydoos zit daar voor niks tussen. En volgens mij doet men in prive email nog altijd wat men wil.

Hier bestaat ook geen server waar we onze 'illegale' bestanden neerpoten dus wat zouden ze dan wel sluiten hier bij Hobbydoos?

http://pinterest.com/vifke/
http://amigurumibug.blogspot.be/
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2012 om 11:47
Originally posted by Vifke Vifke wrote:

Hier bestaat ook geen server waar we onze 'illegale' bestanden neerpoten dus wat zouden ze dan wel sluiten hier bij Hobbydoos?

De "vragen", "gezocht" of "patronen" topic? Met alles kan je een associatie maken dat hier illegale praktijken plaatsvinden, maar moeten we nu echt zo achterdochtig zijn? Dat er gefrustreerde mensen zijn die het voor alles en iedereen moet verpesten is al treurig zat, maar ik ga niet op mijn tenen lopen voor die enkele luis in de pels.
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2012 om 12:38
Originally posted by Prideke Prideke wrote:

Originally posted by Vifke Vifke wrote:

De "vragen", "gezocht" of "patronen" topic? Met alles kan je een associatie maken dat hier illegale praktijken plaatsvinden, maar moeten we nu echt zo achterdochtig zijn? Dat er gefrustreerde mensen zijn die het voor alles en iedereen moet verpesten is al treurig zat, maar ik ga niet op mijn tenen lopen voor die enkele luis in de pels.

Voor zover ik weet is spreken over iets illegaal downloaden niet strafbaar wel het doen.
Als men al websites kan bestraffen is het 'wetransfer' en ook 'mijnbestand.nl' niet Hobbydoos.

Allez allemaal jullie harde schijven legen en allemaal jullie illegale patronen, films, muziek, boeken enz eraf gooien !!! Nu direct !Wink

http://pinterest.com/vifke/
http://amigurumibug.blogspot.be/
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2012 om 12:51
LOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOL
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2012 om 14:11
LOLWinkLOLWinkLOLWinkLOLWinkLOLWinkLOLWinkLOLWink
Ach  je hebt  wel gelijk  maar toch het is momenteel overal een rotzooitje hierdoor  dus op een openbaar forum is het wel handig om alleert te blijven en wat en prive verder  gebeurd ach  dat kan wel gecontroleerd worden maar daar  doen ze voor dit soort kleine  dingen geen moeite voor dat kost dan weer teveel gelde en het  mag niet  i.v.m. de wet op privacy. (hoewel op internet  heb je dat toch bijna niet wie wil  en er wat moeite voor over heeft kan overal in. Maar  dan moet je maar net  interessant genoeg zijn.

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.656 seconden.
Lang Yarns