Patroon Crème omslagsjaal met rozen :) |
Reageer | Pagina <123> |
Autheur | |
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Saskia: dat is persoonlijk. Ik brei nogal vast, dus brei de Saskia op pen 4,5 Zo 5 bollen crème zijn binnen en nu aan het werk. Ik heb ook rechte naalden gekocht maat 4,5 en ga proberen deze sjaal op rechte naalden te breien. Eens kijken of ik het toch kan |
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
ladyken
Hobbyguru Lid sinds: 27 Juli 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1367 |
Post Options
Thanks(0)
|
JA HET ZAL RUSTIG VANAVOND OP HET FORUM IEDEREEN VLIJTIG
AAN HET BREIEN EN/OF HAKEN |
|
rittepetit
Hobbyguru Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik kan het patroon ook niet lezen, heeft er iemand een leesbare versie voor mij? alvast bedankt |
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Komt eraan!
|
|
|
ladyken
Hobbyguru Lid sinds: 27 Juli 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1367 |
Post Options
Thanks(0)
|
hoi jips en lukt het om met twee nld te breien of hou je
het toch op een ronde ik heb vandaag ook nog niet veel gedaan ben naar mijn zus geweest en daar wat van het lekker weer genoten met onze papa was het redelijk en nu ga we wat breien of haken |
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
Het is raar hè? Hoe iedereen op rechte pennen breit en op een rondbrei gaat proberen en ik nu op rechte ga proberen Maar ja, het valt me niks tegen, het lukt en gaat nog redelijk snel ook. Ik heb ook niet veel gedaan, zit op een cm of 12, maar moet nu een stukje uithalen omdat ik een foutje heb gemaakt |
|
|
by Ieke
Hobbyguru Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wow, je bent er al weer vroeg mee aan het breien Jips!
Je gaat als een speer met al je poncho's, wraps, omslagdoeken, etc. ;) Ik ga binnenkort ook beginnen aan de gehaakte Kate-sjaal. Nog een paar bollen aqua blauw gevonden. Niet mijn smaak, maar wel leuk voor een verjaardag ofzo ;). Beste vriendin houdt van blauw... |
|
ladyken
Post Options
Thanks(0)
|
hallo allemaal
de eerste verkorte nld is in aan tocht en ik be, nog geen halve bol kwijt dus dat loopt goed ik zal vandaag ook wat kunnen breien ik zit toch alleen zoon is buiten met de vriendjes en de man is gaan vissen dus ik heb het kot voor mij alleen daar kan ik eens van genieten een rustige zondag aan de cape ben ik nog niet begonnen maar het komt wel in orde de winter duurt nog lang ,we weten onze avonden wel te vullen en anders is er jips en magtelt als hulplijn die toveren toch altijd iets te voorschijn |
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zeg niks, ik denk dat ik me maar rustig hou tot de kerst, anders begint iedereen echt te mopperen! Maar de ideeën bubbelen alweer hoor, Magtelt mailde me van de week een foto van een trui uit dat hema breiboek. Daar stond een hele leuke rand in met harten, die schreeuwen ook om in een omslagdoek gebreid te worden Maar eerst verder aan deze 2 grote projecten |
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23692 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb een paar Sandra's met poncho's en omslagdoeken met bladwijzers klaarliggen, Jips, maar ik mail ze nog niet, anders word je tureluurs. Dat kan wachten tot je hier komt. Ik heb ook een rozenpatroon gevonden om in te breien, dat er op de foto ook echt rozig uitzag, dat ga ik straks wel scannen en naar je toe mailen voor de Hemadoek. Ik heb al twee pogingen gedaan om het op ruitjespapier met kleurpotloden na te tekenen, maar mijn telmechanisme is te stroef, twee keer de mist in. Dus ik moet het maar vanaf het plaatje proberen.
Ik had geen crème soft, maar wel wit en jeans, dus ik heb twee doeken tegelijk op de pen staan. Als ik aan de roos begin, doe ik het wel even met één doek tegelijk. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
ladyken
Post Options
Thanks(0)
|
hoi magtelt
jij heb ook nog niet stil gezeten ik had ook een model gevonden van een roos het stond in een oude sandra maar veel te groot om het op de sjaal te zetten het stond op een pull dus nog effe wachten |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23692 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijne is van april 2001. Een roos op de boezem en een roos op de buik. Ik dacht hem zonder de takjes met knoppen te breien. Iets van 40 steken bij 50 naalden. Of als je hem kantelt 50 steken bij 40 naalden.
|
|
wat rozengeur. |
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
O magtelt en nu moet ik al die weken nog wachten??? Wat lief dat je zo bezig blijft voor mij. Ik zal de opgeblazen roos uit de folder nog even proberen uit te tekenen. |
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Jips ik heb je de Sandraroos gestuurd, en ook mijn getekende versie, jemig wat is tellen moeilijk, helemaal tot 10, Pfff!. Je hebt er drie tinten roze/rood en twee tinten groen voor nodig. En die heb ik natuurlijk net niet in soft. Ik vroeg me af of het mooi is om het met katoen in te breien.
Ik ben natuurlijk eigenwijs, ik heb 72 steken opgezet, twee naalden ribbels gebreid en verder met tricot in jeans en wit tegelijk op de pen. Ik wil een rondbreinaald 3 opscharrelen die groot genoeg is om de boorden aan te breien. Of twee 60 cm naalden nr 3, dat kan ook. |
|
wat rozengeur. |
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
Lieve Magtelt, ik had niet anders van je verwacht! Zo hoort het, jij hoort lekker eigenwijs te zijn en je eigen ding te doen |
|
|
corine
Hobbyguru Lid sinds: 12 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3518 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je Jips voor alle moeite
|
|
|
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
Graag gedaan hoor! Magtelt heeft een prachtig roospatroon gevonden wat je direct in kunt breien, of later kunt mazen. Ik heb het ge-upload naar Dropbox. De link naar het roospatroon staat in het 1e bericht! Dank je wel Magtelt |
|
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb bijna mijn 1e bol op en zit al op een cm of 40! Het breit lekker weg voor de tv, ik heb wel na het maken van een foutje en het uit moeten halen van een aantal pennen 2 steekmarkeerders geplaatst. Nu weet ik precies waar ik averecht moet gaan breien |
|
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
Ik twijfel of ik zal gaan inbreien of mazen. Mazen lijkt mij makkelijker, maar het wordt dan natuurlijk wel dikker. Alhoewel me dat bij de echte sjaal ook wel mee viel. Vanmorgen gewerkt en zometeen naar de Lidl en daarna mijn nieuwe kamertje een 1e zuigbeurt geven. Dan kan ik morgenmiddag gaan schrobben! |
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb een tip voor de inbreiers: als je de mist in bent gegaan met tellen en je moet uithalen, steek dan eerst een dunnere naald in alle v-tjes van de rechte steken, dan kun je tot daar uithalen zonder ladderschade.
|
|
wat rozengeur. |
|
Reageer | Pagina <123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |