Patroon doorsturen |
Reageer ![]() |
Autheur | ||
xAnnemiekx ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 07 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 684 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 08 November 2010 om 17:11 |
|
Ik zie dat veel leden hun patronen doorsturen, en nu heb ik als hobbydoos newbie daar wat vraagjes over. Ik heb verschillende patronen en boekjes, maar overal staat erop dat je ze niet door mag sturen? Hoe komen jullie dan aan de patronen die wel doorgestuurd mogen worden? Ik wil namelijk graag ook patronen met jullie delen |
||
![]() |
||
Naemi ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Mei 2009 Status: Offline Points: 1363 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Er zijn ook veel graitis patronen te vinden. En we kunnen niet allemaal even goed lezen.
![]() |
||
![]() |
||
labeldoekje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 728 |
|
Naemi, zit jouw bril dan ook dichtgeplakt? Bij mij is dat af en toe wel. |
||
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
|
||
![]() |
||
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Online Points: 23726 |
|
Als tijdschriften niet meer in de winkel liggen of niet nabesteld kunnen worden, heb ik geen problemen met doorsturen.
Het gaat er alleen maar om dat Renske (van de hobbydooswinkel) niet aansprakelijk wordt gesteld voor het schenden van auteursrecht |
||
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
||
![]() |
||
Naemi ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Mei 2009 Status: Offline Points: 1363 |
|
O, die bril van mij zou je eens moeten zien. Soms als ik hem opzet denk ik dat er ineens mist is komen opzetten. |
||
![]() |
||
xAnnemiekx ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 07 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 684 |
|
Aha, ik snap hem
![]() |
||
![]() |
||
Carola ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 28 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1090 |
|
betstaat er ook zo iets als oostindisch blind inplaats van doof whahaahaah
|
||
![]() |
||
|
![]() |
||
![]() |
||
|
Volgens mij wel. Daar krijgen mijn kinderen ook spontaan last van rond opruimtijd, dan zien ze opeens niks meer liggen wat opgeruimd moet worden. |
||
![]() |
||
Claire ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 04 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3049 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen Dan zul je versteld staan Hoeveel een mens kan leren ![]() |
||
![]() |
||
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Online Points: 23726 |
|
Dan zei ik : "Je spullen!!!" en dan was het antwoord : "Dat zijn mijn spullen niet." |
||
wat rozengeur. |
||
![]() |
||
|
Op school zing ik altijd een liedje met de kinderen, en dan gaat het opruimen wel goed. "Opruimen, opruimen heel de klas moet schoon. Alles van je tafeltje, de hele klas moet super schoon. Opruimen, opruimen heel de klas moet schoon. Alles van je tafeltje de hele klas moet schoon. En we tellen straks van 1 tot 10, dan is alles schoon geen vuiltje meer te zien. 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10. Tafel stoelen schoon, geen vuiltje meer te zien. Tafel stoelen schoon geen vuiltje meer te zien" Misschien een idee voor thuis |
||
![]() |
||
Crea-Mo ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 02 Maart 2010 Status: Offline Points: 1803 |
|
Werkt dit ook bij mannen ![]() |
||
![]() |
||
|
Mijn kinderen waren op school en bij vriendjes voorbeeldige "helpende handjes", maar thuis? Dan waren ze zeker al moe van het opruimen of afwassen bij anderen. Toch maakte ik ook vaak liedjes en gedichtjes om dingen duidelijk te maken, toen ze nog klein waren.
|
||
wat rozengeur. |
||
![]() |
||
|
Jammer genoeg niet |
||
![]() |
||
Kin179 ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 16 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 65 |
|
[/QUOTE]Werkt dit ook bij mannen Jammer genoeg niet ![]() |
||
![]() |
||
Loepke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Augustus 2010 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1747 |
|
Wat je allemaal te weten komt als je het ganse forum begint te lezen
![]() ![]() |
||
![]() |
||
|
|
||
![]() |
||
ilyani ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Juli 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
|
ah, zo heet dat dus: selectief blind
![]() ![]() |
||
groetjes miranda
|
||
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |