Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Patroon doorsturen

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
xAnnemiekx View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 07 November 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 684
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer xAnnemiekx Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Patroon doorsturen
    Posted: 08 November 2010 om 17:11

Ik zie dat veel leden hun patronen doorsturen, en nu heb ik als hobbydoos newbie daar wat vraagjes over.

Ik heb verschillende patronen en boekjes, maar overal staat erop dat je ze niet door mag sturen? Hoe komen jullie dan aan de patronen die wel doorgestuurd mogen worden?

Ik wil namelijk graag ook patronen met jullie delen

Back to Top
Naemi View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Mei 2009
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Naemi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2010 om 18:00
Er zijn ook veel graitis patronen te vinden. En we kunnen niet allemaal even goed lezen.
Back to Top
labeldoekje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 728
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer labeldoekje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2010 om 18:33

Originally posted by Naemi Naemi wrote:

Er zijn ook veel graitis patronen te vinden. En we kunnen niet allemaal even goed lezen.

 

Naemi, zit jouw bril dan ook dichtgeplakt? Bij mij is dat af en toe wel.

EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Online
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2010 om 19:06
Als tijdschriften niet meer in de winkel liggen of niet nabesteld kunnen worden, heb ik geen problemen met doorsturen.

Het gaat er alleen maar om dat Renske (van de hobbydooswinkel) niet aansprakelijk wordt gesteld voor het schenden van auteursrecht
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Naemi View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Mei 2009
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Naemi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2010 om 19:20
Originally posted by labeldoekje labeldoekje wrote:

Originally posted by Naemi Naemi wrote:

Er zijn ook veel graitis patronen te vinden. En we kunnen niet allemaal even goed lezen.

 

Naemi, zit jouw bril dan ook dichtgeplakt? Bij mij is dat af en toe wel.

O, die bril van mij zou je eens moeten zien. Soms als ik hem opzet denk ik dat er ineens mist is komen opzetten.

Back to Top
xAnnemiekx View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 07 November 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 684
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer xAnnemiekx Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2010 om 21:55
Aha, ik snap hem
Back to Top
Carola View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1090
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Carola Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2010 om 23:16
betstaat er ook zo iets als oostindisch blind inplaats van doof whahaahaah
Back to Top
xAnnemiekx View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 07 November 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 684
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer xAnnemiekx Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2010 om 08:05
Back to Top
Naemi View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Mei 2009
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Naemi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2010 om 14:12

Originally posted by Carola Carola wrote:

betstaat er ook zo iets als oostindisch blind inplaats van doof whahaahaah

Volgens mij wel. Daar krijgen mijn kinderen ook spontaan last van rond opruimtijd, dan zien ze opeens niks meer liggen wat opgeruimd moet worden.

Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2010 om 15:47
Originally posted by Naemi Naemi wrote:

Er zijn ook veel graitis patronen te vinden. En we kunnen niet allemaal even goed lezen.



Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Online
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2010 om 19:23
Originally posted by Naemi Naemi wrote:

Originally posted by Carola Carola wrote:

betstaat er ook zo iets als oostindisch blind inplaats van doof whahaahaah


Volgens mij wel. Daar krijgen mijn kinderen ook spontaan last van rond opruimtijd, dan zien ze opeens niks meer liggen wat opgeruimd moet worden.



Dan zei ik : "Je spullen!!!" en dan was het antwoord : "Dat zijn mijn spullen niet."
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
xAnnemiekx View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 07 November 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 684
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer xAnnemiekx Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2010 om 21:35

Op school zing ik altijd een liedje met de kinderen, en dan gaat het opruimen wel goed.

"Opruimen, opruimen heel de klas moet schoon. Alles van je tafeltje, de hele klas moet super schoon. Opruimen, opruimen heel de klas moet schoon. Alles van je tafeltje de hele klas moet schoon. En we tellen straks van 1 tot 10, dan is alles schoon geen vuiltje meer te zien. 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10. Tafel stoelen schoon, geen vuiltje meer te zien. Tafel stoelen schoon geen vuiltje meer te zien"

Misschien een idee voor thuis

Back to Top
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 02 Maart 2010
Status: Offline
Points: 1803
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crea-Mo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2010 om 09:49
Originally posted by xAnnemiekx xAnnemiekx wrote:

Op school zing ik altijd een liedje met de kinderen, en dan gaat het opruimen wel goed.

"Opruimen, opruimen heel de klas moet schoon. Alles van je tafeltje, de hele klas moet super schoon. Opruimen, opruimen heel de klas moet schoon. Alles van je tafeltje de hele klas moet schoon. En we tellen straks van 1 tot 10, dan is alles schoon geen vuiltje meer te zien. 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10. Tafel stoelen schoon, geen vuiltje meer te zien. Tafel stoelen schoon geen vuiltje meer te zien"

Misschien een idee voor thuis



Werkt dit ook bij mannen ?

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Online
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2010 om 12:58
Mijn kinderen waren op school en bij vriendjes voorbeeldige "helpende handjes", maar thuis? Dan waren ze zeker al moe van het opruimen of afwassen bij anderen. Toch maakte ik ook vaak liedjes en gedichtjes om dingen duidelijk te maken, toen ze nog klein waren.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
xAnnemiekx View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 07 November 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 684
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer xAnnemiekx Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2010 om 15:29
Originally posted by Crea-Mo Crea-Mo wrote:

Originally posted by xAnnemiekx xAnnemiekx wrote:

Op school zing ik altijd een liedje met de kinderen, en dan gaat het opruimen wel goed.

"Opruimen, opruimen heel de klas moet schoon. Alles van je tafeltje, de hele klas moet super schoon. Opruimen, opruimen heel de klas moet schoon. Alles van je tafeltje de hele klas moet schoon. En we tellen straks van 1 tot 10, dan is alles schoon geen vuiltje meer te zien. 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10. Tafel stoelen schoon, geen vuiltje meer te zien. Tafel stoelen schoon geen vuiltje meer te zien"

Misschien een idee voor thuis



Werkt dit ook bij mannen ?

Jammer genoeg niet

Back to Top
Kin179 View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 16 November 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 65
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kin179 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2010 om 19:50

[/QUOTE]Werkt dit ook bij mannen ?[/QUOTE]


Jammer genoeg niet

[/QUOTE]

Back to Top
Loepke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Augustus 2010
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1747
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Loepke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2011 om 02:07
Wat je allemaal te weten komt als je het ganse forum begint te lezen Ik denk dat ik ook selectief "blind" ben
Back to Top
xAnnemiekx View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 07 November 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 684
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer xAnnemiekx Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2011 om 15:36

Originally posted by Loepke Loepke wrote:

Wat je allemaal te weten komt als je het ganse forum begint te lezen Ik denk dat ik ook selectief "blind" ben

 

Back to Top
ilyani View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Juli 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1192
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ilyani Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2011 om 17:27
ah, zo heet dat dus: selectief blind
groetjes miranda
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.609 seconden.
Lang Yarns