Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

patroon Drops omslagdoek 133-1

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
tonnievandewouw View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tonnievandewouw Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: patroon Drops omslagdoek 133-1
    Posted: 05 Januari 2012 om 10:26

Ik ben dit aan het breien; hartstikke mooi, maar het patroon klopt niet of ik snap het niet. Er staat dat je eerst het hele patroon moet breien tot 129 steken. Dat klopt. Dan zou je moeten herhalen vanaf M.1B, maar dan komt het patroon niet uit op het eind van de naald. Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand hoe het moet?

Groetjes, Tonnie

TvdW
Back to Top
mineke.j View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mineke.j Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2012 om 10:36

In het patroon staat het volgende :

Ga verder tot telpatroon M.1 een keer in de hoogte is gebreid = 129 sts.
Ga nu verder en herhaal M.1B steeds in de hoogte. LET OP: na elke herhaling van M.1B in de hoogte heeft u 4 st gemeerderd per patroonherhaling. U vervolgt gewoon met M.1B, maar u heeft dus meer tricotst tussen de meerderingen en de minderingen. Het totale aantal st neemt dus toe, maar u blijft de meerderingen steeds netjes recht boven de meerderingen maken en de minderingen boven de minderingen.

Dus je moet M.1.B steeds herhalen zodat het er meer worden ..nee je breidt verder volgens het patroon maar er zullen steeds meer gewone steken tussen komen. ik hoop dat je snapt wat ik bedoel?

http://minekeswerkjes.blogspot.com/
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns