Patroon gehaakte Princess Kate Sjaal :) |
Reageer | Pagina <12345 9> |
Autheur | |
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Plakhuis: het klopt hoor, dat hij breder dan langer wordt, maar het model is super mooi. De punt komt bij mij zeg maar tussen mijn taille en stuitje en de breedte is perfect voor een speld en dan nog 2 zwierige stukjes over Wen370: ik geef het ook op. Ik krijg een zoute drop en ben bang dat ik al mijn avonden breien erin steek en ik dit model blijf houden. Ik ben bang dat het komt door die gaatjesrij in het midden. Want daar is ie te hoog Ik ben aan een rode gehaakte bezig en die schiet ook alweer lekker op! |
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
Wen370
Hobbywonder Lid sinds: 19 Januari 2011 Status: Offline Points: 643 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jips: Bij mij gaat het ook vlotjes, zit echt wel aan een mooie driehoek, terwijl ik dacht, aan de hand van de foto dat het niet een perfecte driehoek was, maar met de ruffle errond zal het wel worden zoals op jouw foto.
Normaal had ik nog een ganse avond verder gehaakt, maar schoonzus en vriend komen zo meteen langs, dus geen tijd, jammer :-) |
|
tammie
Hobbyguru Lid sinds: 10 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 6409 |
Post Options
Thanks(0)
|
wat is een sjaal speld, en waar kan je dat kopen?
|
|
http://tammysplace1.blogspot.nl/
http://www.tammysplace.nl/ http://tammie1990.multiply.com https://www.facebook.com/tamara.denos http://tammy190.hyves.nl/ http://pinterest.com/tammie1990/ |
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi Tammie, Dit zijn een aantal van mijn sjaalspelden. De rechtse heb ik cadeau gedaan aan Magtelt. Ik maak ze zelf. Als je wilt weten waar ik mijn spelden bestel, kun je me ff een pm sturen Je kunt ook andere bestellen, zoals bijv. deze KLIK |
|
|
diny183
Hobbyguru Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
Post Options
Thanks(0)
|
de mijne is af, niet in 5 uurtjes maar toch redelijk snel.
Ik heb 2 bollen helemaal voor de omslagdoek gebruikt en de laatste bol voor de ruffle. Had nog ongeveer 3 meter over dus het kan precies. |
|
|
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
Super Diny! Ik ben nu aan een rode bezig |
|
|
Wen370
Post Options
Thanks(0)
|
Ah, dat is goed dat ik dat weet. Mijn 2e bol zit er bijna in en ik was aan het twijfelen of ik nog een rijtje met de 3e zou doen of niet maar aangezien Diny maar een 3 meter over had zal ik het maar niet doen. Als mijn 2e op is gewoon aan de ruffle beginnen.
Nog ff dus :-) |
|
smimske
Hobbyguru Lid sinds: 20 Augustus 2010 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1204 |
Post Options
Thanks(0)
|
oooooooooooh, ben helemaal blij nu!! Ben niet zo heel vaak meer op het forum, te druk met andere dingen en vind nu dus net de gehaakte Kate-shawl....en 5 uurtjes, vooruit laat het ietsje meer zijn,ruim de tijd tot 1 oktober,hahaha. Ga hem denk ik in het zwart maken,altijd handig! |
|
|
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
Hey Meis, lang niet gezien! Lekker doen hoor, het haakt heerlijk weg voor de tv. Ben al aan mijn 2e bezig en bijna klaar. |
|
|
ladyken
Hobbyguru Lid sinds: 27 Juli 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1367 |
Post Options
Thanks(0)
|
ja jips en welke kleur wordt de volgende ik zou zeggen maak
er nog een gele en een zwarte dan heb je een belgische vlag hihihi ik ben gisteren avond er ook aan begonnen en inderdaad het is een plezier om te haken ik heb mosgroen gebruikt en dan wil ik misschien nog een antraciet grijze ik heb eens de royal van de zeeman gekocht ik vind die precies wat zachter dan de sakia of is dat een gedacht van me. |
|
smimske
Hobbyguru Lid sinds: 20 Augustus 2010 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1204 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat kan hoor Ladyken, het verschilt ook wel per kleur, de een is wat stugger dan de ander,zowel bij de wol van de Wibra als die van de Zeeman......gewoon gebruiken wat je het prettigst en mooiste vind
|
|
|
|
Wen370
Post Options
Thanks(0)
|
Mijne is van gisteren dus klaar, ik ga hem zo meten bij creaties plaatsen.
|
|
Lenie25
Hobbyguru Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4034 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb de mijne ook bij creaties gezet op de foto is de kleur niet zo mooi maar dat ligt aan mijn fototoestel.
|
|
http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/ |
|
Jenco
Duizendpoot Lid sinds: 15 Maart 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 199 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ben helemaal enthousiast geworden na het zien van al die mooie creaties dat ik hem zelf ook een keer wil proberen te maken. |
|
by Ieke
Hobbyguru Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb de knoop doorgehakt... De gebreide variant ga ik uithalen en lekker weer een nieuwe gehaakte beginnen. Ik klooi wel wat zodat het een leuke sjaal voor bij m'n nieuwe winter jas wordt... Haken is toch meer mijn ding dan breien...
(voor de gebreide variant toch nog eens naar oma toe...) |
|
ladyken
Hobbyguru Lid sinds: 27 Juli 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1367 |
Post Options
Thanks(0)
|
hoi dames ik ben gestopt met de gehaakte in mosgroen
ik heb nog 4bollen petroleumblauw gevonden en die voelen al zachter aan ,wat een verschillen toch bij sommige kleuren van de sakia wol de gebreien was zo zacht en de groen en mijn donker grijs zo hard . |
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi, Ja het scheelt heel veel per kleur. Dat viel mij ook op hoor! |
|
|
ladyken
Post Options
Thanks(0)
|
jips ik ben begonnen he het is dan toch donkerpaars
geworden deze was ook zacht ik heb al 13 toeren dus dat valt best mee eindelijk wat ik had vele kleurtjes geprobeert hoor |
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
Dus dames, voortaan eerst bij de Wibra en Zeeman lekker de aaibaarheidsfactor van de bollen testen!
|
|
|
by Ieke
Hobbyguru Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
|
Whaha, ik zie ons daar al staan... Mevrouw, heeft u achter in het magazijn nog bollen liggen? Hoezo? Nou, deze zijn niet zo zacht...
|
|
Reageer | Pagina <12345 9> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |