Patroon gezocht |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vind dat je het op een hele nette en duidlijke manier hebt uigelegd hoor en als een ander dat verkeerd wil oppikken is het indit geval die ander zijn probleem. Ik vind zelf de tip die er bij geeft heel aardig. Dus als er op jou commentaar komt ligt het echt aan de persoon zelf.
|
|
vikike
Hobbyguru Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
Post Options
Thanks(0)
|
@ doortje om eerlijk te zijn ik heb het geduld er niet meer voor om het zo mooi te verwoorden en alles wat geschreven word kan altijd anders worden opgevat door iemand die zich voelt aangesproken
het patroon kost iets maar die handtassen in dat soort garen kost ook heel erg veel per bol vind ik.
|
|
|
|
doortje
Hobbyguru Lid sinds: 27 November 2011 Status: Offline Points: 2062 |
Post Options
Thanks(0)
|
ja dat is waar, dat garen is echt niet goedkoop, en marielle bedankt, ik voelde het ook als aardig, maar tante jan bedoelde het ook niet verkeerd hoor, ik snapte haar wel, het is gewoon een probleem de 1 leest dit en de ander leest dat, dit blijft een probleem denk ik, maarja dat moet dan maar want anders zou ik niks meer durven zeggen en mijn gekwebbel zouden jullie wel missen toch?, want laten we eerlijk zijn, de slimste van het hele forum ben ik toch, ik ben toch de einstein van de hobbydozen
|
|
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
oh ik dacht de pittbull of een pekineesje (kunnen nog erger zijn)
|
|
lydia wijsbroek
|
|
doortje
Post Options
Thanks(0)
|
nee ik ben een pittbull, die heeft ook een grote borst, en met mijn maatje 90E, zou ik een zielig pekineesje zijn, die steeds op haar snoetje valt, want een 90E omhoog houden zal niet meevallen denk ik
|
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sorry maar ik zie even een beeldje voorme van een pekinees met 90E Ik ga me dan trouwens afvragen waar is de pekinees naar toe. volgens mij kan je dan van die BH een tasje maken om de rest van de pekinees in te vervoeren.
Sorry ik zit me nu even gek te lachen hier een pekinees op zijn voorpootjes en krijgt dan niet eens zijn snuit op de grond.
|
|
doortje
Post Options
Thanks(0)
|
dat arme beest heeft dan niet eens voorpootjes meer, die komen dan zijwaarts te staan en dan hoopt tie op ijs of sneeuw dan kan ie schuiven
|
|
macheri
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |