Patroon kerstboom |
Reageer | Pagina <123> |
Autheur | |
Dansk
Hobbyguru Lid sinds: 06 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1229 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mooi patroon, heel erg bedankt.
|
|
Annemarie
|
|
wiepie
Duizendpoot Lid sinds: 01 Maart 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 102 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mooi, daar zal ik binnenkort eens aanbeginnen.
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
he he dat was zoeken!
snapte mn overgeschreven patroon niet meer! maar kan nu weer verder! wilde m ongeveer 6 x gaan haken, voor de dierenhoeve/zorgboerderij, en m dan op de kerstmarkt verkopen. is dat goed lidwina? |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leuk. Van mij mag dat hoor. Je ziet wat er als eerste in mij opkwam. Ik voel mij zelfs vereerd. Succes. Als er ergens een onduidelijkheid staat wil je het dan even laten weten?
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Super kerstboompje, heb je een blog of iets dergelijks?
Hij is te leuk voor de kerst. |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Neen, ik heb geen blog. Moet ik op mijn ouwe dag dat ook nog gaan leren? Mijn man heeft mij net een smartphone "aangesmeerd". Daar ben ik nu meer aan het oefenen. Wat een gedoe met zo'n aaiding.
|
|
Groetjes, Lida.
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12112 |
Post Options
Thanks(0)
|
ouwe dag, ouwe dag, me dunkt dat jij hipper bent in de werking met de pc en dan nu die smartphone dan ik. Wat zeggen jaartallen? alleen dat je meer taart hebt gegeten dan iemand met minder jaartallen achter zijn naam.
|
|
|
|
lidwina
Post Options
Thanks(0)
|
Ha, ha, meer taart gegeten. Toen ik klein was werden verjaardagen echt niet gevierd. Dus die taarten heb ik gemist. En ik ben geen echte taarten liefhebber. Zo een paar. Miserable bv. Die laat ik niet staan. Of de Nederlanders weten wat dat is???
|
|
Groetjes, Lida.
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
nee! vertel eens!!
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Miserable is oorspronkelijk mislukt beslag .
Daar is dan alsnog iets lekkers van gemaakt . Geklopt eiwit en iets van amandelen . De vulling bestaat uit room ,en vers fruit maakt het compleet Het is in ieder geval iets om je vingers bij af te likken . |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12112 |
Post Options
Thanks(0)
|
http://koken.vtm.be/de-keuken-van-sofie/recept/miserable
de miserable zonder bijzondere toevoeging. je kan er idd nog fruit tussen en op leggen. |
|
|
|
lidwina
Post Options
Thanks(0)
|
Ik doe er echt geen fruit op. En inderdaad het is oorspronkelijk een mislukt gebak. Eiwit stijf kloppen met poedersuiker, dan amandelmeel en een beetje bloem erbij. Bakken. Vulling is bij mij een soort van botercrème met eierdooiers, room, witte chocolade, tia Maria en cointreau. Voor het eerst op deze manier jaren geleden gegeten in Oost-Duinkerke. Hier in Nederland bijna niet te krijgen. Helemaal blij toen ik het recept te pakken kreeg. Kun je daarbij ook nog heel goed invriezen.
Mijn recept is ongeveer zoals bij de link van Bep. En hij ziet er ook zo uit als hij klaar is.
|
|
Groetjes, Lida.
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
Neen, ik heb geen blog. Moet ik op mijn ouwe dag dat ook nog gaan leren? Mijn man heeft mij net een smartphone "aangesmeerd". Daar ben ik nu meer aan het oefenen. Wat een gedoe met zo'n aaiding.
je bent nooit te oud om te leren. best leuk hoor zo een smartphone |
|
oant Sjen
|
|
lidwina
Post Options
Thanks(0)
|
Natuurlijk je hebt gelijk. Het is best verslavend zo'n ding, dat merk ik nu al. Maar de lettertjes zijn zo klein!! Moet ze steeds groter maken en dan zit ik weer iets verkeerds te doen.
|
|
Groetjes, Lida.
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
klinkt heel erg lekker,ik ken wel koffiepunten die vroeger(misschien nog wel) bij de bakker gemaakt werden van restanten van koekjes en gebak.Voor 1 dubbeltje had je al een groot stuk,Heerlijk!
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
miserabele taart, nog nooit van gehoord!
ach lidwina, had m aleens gemaakt voor mn eigen en wist nog dat ie niet te moeilijk was en met groots resultaat! maarre zat gisteren zo te ''oenen'', met mn papiertje, maar heb m toch letterlijk ovvergeschreven toen, dus ben maar opnieuw gaan haken en nu zijn er 2 bomen af, morgen aanelkaar haken en opvullen! want de mijne zitten bij de kerstspullen en die liggen ver weg gestopt en nog te vroeg om de hele''bende'' op te zoeken. dan ben ik zeker op tijd om een takje en houten dingetje te zoeken/maken. |
|
Geerlig
Hobbyguru Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een mooie kerstboom en een werk om alles op te typen. Dank je wel.
|
|
deesje
Newbie Lid sinds: 24 November 2014 Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een leuk patroon is dit. Die ga ik zeker maken. Maar nu wil ik even weten met wat voor maat haaknaald u die gehaakt heeft en hoeveel garen je nodig hebt
groetjes Desire |
|
lidwina
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb Catania gebruikt en denk dat ik met haaknaald 2,5 of 3 gehaakt heb. Het boompje is ongeveer 13 cm. Het stokje 11 cm. Het maakt niet uit welk garen je gebruikt en dikte naald. Hoe dikker het garen, hoe groter de boom.
|
|
Groetjes, Lida.
|
deesje
Newbie Lid sinds: 24 November 2014 Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
|
oke bedankt. ga ik hem snel een keer maken
|
|
Reageer | Pagina <123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |