Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

patroon konijn

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
maaike63 View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer maaike63 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: patroon konijn
    Posted: 21 April 2012 om 20:19
Hallo iedereen.
Wie kan mij vertellen hoe ik verder moet met het patroon van konijn.
Er staat:naald 70 (hoofd) brei de 4st,brei 9 steken aan de zijkanten van de naalden 53t/m70,brei de laatste 5 st. ik heb op mijn naald 5st op de linkernaald en 4 st in het midden van die naald en dan 5 st op me rechternld.Ik snap er even niks van.Wie kan mij uitleggen hoe ik verder moet//
Alvast mijn dank.
Maaike
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2012 om 20:37
welk konijn? 
Back to Top
maaike63 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer maaike63 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2012 om 21:26
je hebt konijn jongen en konijnmeisje
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2012 om 22:09
welk patroon? we zijn hier niet alwetend hoor, lees eerst het topic WELKOM bij voorstellen, dan weet je weet je moet doen.
lydia wijsbroek
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 April 2012 om 08:25
ik weet wel welk konijn hoor het is konijn rosa je moet langs dat lange stuk in het midden die steken op nemen je heb dus een lang stukje gebreid en die aan de zijkant stil gelegd en langs die door gebreide steken moet je dus het lijkt dan dat je naar benede gaat en dan brei je die rust steken erbij ik ben niet zo goed in uitleggen en zoals ik zie zijn de antwoorden weer niet zo vriendelijk daar moet je maar niet zo op letten want het zijn wel liefjes hoor alleen laten ze dat soms niet merken ik hoop niet dat het je afschrikt, het is een super leuk konijn ik heb het al 4x hemaakt maar heb er geen 1 meer mijn kinderen en vriendin namen ze steeds mee Big smile
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 April 2012 om 10:11
hallo maaike .

Klik topic search eens aan (boven in blauwe balk ) dan intikken konijn rosa en je krijgt nog meer uitleg over het konijn
Alles bij elkaar moet het vast lukken .

Rosa is vorig jaar ook al eens langs geweest nl
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns