Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

patroon kopen?

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: patroon kopen?
    Posted: 26 Juli 2011 om 14:42

Ik heb een vraagje ik heb nog nooit een patroon gekocht eigenlijk.

maar op de dc staan er wel een paar bij die ik ooit zou willen kopen.

Nu heb ik gekeken maar hoe gaat dat in zijn werking, er staan geen euro's geen idee dus hoe dat allemaal. ben wat dat betreft een leek.

Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2011 om 15:13
het staat in dollars, en dat houd in dat het patroontje in euro's lager is, je betaald gewoon via paypal en dezelfde dag heb je het patroontje vaak al binnen.
lydia wijsbroek
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2011 om 16:01
misschien dan nog een rare vraag paypal is internetbankieren?
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2011 om 18:34
Paypal is heel handig. Je kunt het gebruiken voor de meeste betalingen naar het buitenland. Gratis verzekerd verzenden. Via paypal.nl kun je zien wat het precies inhoudt. De verificatie van je gegevens kost even wat tijd (bij mij tenminste), maar dat is te overzien.

Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2011 om 19:01
Ok dank je wel !
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns