patroon korte mantel nr.599 |
Reageer ![]() |
Autheur | |
catrien67 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 18 November 2013 Locatie: parrega Status: Offline Points: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 18 November 2013 om 11:42 |
hallo,
ik heb een vraag over de bies van de mantel.zijn de biezen achter niet gelijk met die van de voorkant?. en ik wil een gewone mouw breien, wat is dan de lengte en hoeveel steken moet ik opzetten? ik hoop dat iemand mij een antwoord hierop kan geven, met vriendelijke groet, catrien
|
|
![]() |
|
rosaa ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 25 Augustus 2013 Locatie: nederland Status: Offline Points: 438 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ik denk toch echt dat je wat meer moet opschrijven, er staat korte mantel nr. 599, ik zou niet weten welke je bedoel en ik heb zelfs mijn glazenbol er bij gepakt maar ook zij weet het niet
![]() |
|
![]() |
|
catrien67 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 18 November 2013 Locatie: parrega Status: Offline Points: 3 |
hallo,
mijn excuus, ik heb vergeten om te vermelden om welk patronenboek het gaat. het is het boek van bergere de france 2012-2013 (wordt ook uitgegeven door m en m wol) het gaat om patroon korte mantel 599. de vraag is of de biezen op gelijke hoogte of ongelijk (voor en achter) komen te zitten? groetjes catrien
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
Ik denk dat we hier nog niet veel verder mee kunnen .
Is het dat patroon met ronde panden ?? Dat is wat ik op het internet kon vinden Dan is het een patroon niet te downloden Als het boek niet bij een van ons in bezit is kunnen we er niet veel mee. Misschien kun je nog wat meer van je patroon hier neerzetten
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |