patroon lappenpop |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Hella ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juli 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 25 Juli 2011 om 10:27 |
Hallo allemaal,
Ik ben Hella en ik zoek een naaipatroon van een lappenpop met armen en benen. Ben benieuwd of iemand die voor mij heeft. Vriendelijke groet,
Hella |
|
hella
|
|
![]() |
|
Eugenie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
misschien bedoel je dit |
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14116 |
Er bestaat een poppenkleertjes boek van Knippie en daar staat ook een pop in met kleertjes die je kunt maken
|
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Die van de Knippie is zo leuk! Heb er al een stuk of 2 of 3 van gemaakt. Heb wel die rare knotten op d'r kop er af geknipt. Nu heeft ze 'gewoon' haar... Allemaal lange slierten bruine wol...
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |