Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

patroon nr.19 (vest) Phildar nr.56

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Roselieve View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Oktober 2013
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Roselieve Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: patroon nr.19 (vest) Phildar nr.56
    Posted: 22 Oktober 2013 om 00:23
Weet iemand wat de 3e naald is bij het onderwerp "inzetstuk"?
Er staat: "Brei daarna fantasieboordsteek 1/1 en rechte tricotsteek en verdeel hierbij in de 3 naald
als volgt 7 minderingen"
Moet ik hier pas beginnen met tellen,dat betekent dan dat de 3e naald een averechtse naald is.
of moet ik beginnen met tellen bij de naald er voor (dat is de eerste naald van het inzetstuk).
Hopelijk weet iemand het antwoord.
Marijke
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2013 om 09:38
Roselieve
 
Je schat ons wel erg hoog in .Wink
 
Zonder meer tekst en eventueel een afbeelding is het erg moeilijk .althans voor mij ,je verder te helpen .
 
Ik heb het boek niet misschien een ander hobbydoosje
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2013 om 13:53
wij zijn dan wel de bibliotheek der alwetendheid op handwerk gebied toch ;-)
Roselieve, dit is een normaal forum wat gekoppeld is aan een webwinkel. Dat betekent helaas niet dat we de kennis hebben van alles wat daar wordt verkocht (zijn 2 totaal verschillende werelden praktisch) maar we willen je met heel veel plezier helpen :)
Heb je voor ons de naam van het boek waar het in staat, patroon gegevens etc. Dan kunnen we met je meekijken en denken :)
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns