patroon olifantjes gezocht |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
wey76
Duizendpoot Lid sinds: 09 Januari 2013 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 249 |
Post Options
Thanks(0)
|
hallo,
zou ik ook de olifant haak patronene kunnen ontvangen. Alvast bedankt |
|
Harmanna
Duizendpoot Lid sinds: 22 Juni 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 273 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoop dat ik ze ook mag ontvangen. Bedankt alvast
|
|
|
|
Loontje
Newbie Lid sinds: 02 Mei 2012 Status: Offline Points: 34 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zou ik ze ook nog mogen ontvangen??
|
|
Liana
Duizendpoot Lid sinds: 07 April 2012 Status: Offline Points: 232 |
Post Options
Thanks(0)
|
dit is bijna dezelfde volgens mij.
succes groetjes Liana
|
|
Harmanna
Duizendpoot Lid sinds: 22 Juni 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 273 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je wel voor de tip Liana heb hem opgeslagen.
|
|
|
|
Mel1996
Newbie Lid sinds: 12 Februari 2013 Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zou iemand mij het patroon kunnen sturen van dit olifantje? Alvast bedankt :)
|
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Helaas dat kan niet, zie hierboven, staat wel een link naar een vergelijkbaar patroon, kun je zo aantikken.
|
|
Peukie
Newbie Lid sinds: 28 Februari 2013 Locatie: Delfzijl Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo Wendy,
Als je de patroontjes hebt ontvangen zou ik die dan ook mogen hebben? Groetjes, Christine |
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wie is er aan de beurt om het een en ander uit te leggen ?
|
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
je pakte hem op pippie :D
|
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
kijk nu! Paar berichten boven de mijne zie ik dit:
dit is bijna dezelfde volgens mij. succes groetjes Lian
|
|
miraatje
Duizendpoot Lid sinds: 09 Januari 2013 Locatie: nederland Status: Offline Points: 354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Alle newby's en terug-van-weggeweeste hobbydozen welkom.
Voor degenen die net hebben leren haken en breien is onze rubriek Tips en trucs een bron van informatie, je zou elke dag een bladzij kunnen lezen en je verbazen. Voor degenen die allang handwerken is dit een goede manier om eigen tips en trucs aan anderen over te dragen. Wie patronen wil ontvangen en uitwisselen kan haar/zijn e-mailadres bij messenger zetten in het profiel. Bovenaan de bladzij links staat Member Control Panel, klik je daarop dan kun je je profiel aanpassen. Allemaal veel haak- en breiplezier gewenst! Plus alle andere hobby's ach doe ik wel hoor
|
|
Prideke
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |