Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

patroon ooievaar

Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Ekaz View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ekaz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2011 om 14:36

Hallo,

Zou ik van iemand ook de gehaakte versie mogen ontvangen.

Alvast dank,

Groetjes,

Erika

Back to Top
R.M. View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer R.M. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2011 om 17:31

Zou ik ook van iemand een patroon mogen ontvangen?

Liefs Rian

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2011 om 18:05
Originally posted by Ekaz Ekaz wrote:

Hallo,

Zou ik van iemand ook de gehaakte versie mogen ontvangen.

Alvast dank,

Groetjes,

Erika

Dag Erika,

Op dit forum sturen we niet zomaar even patronen aan nieuwe leden. We willen graag dat nieuwe leden zich eerst even in het kort willen voorstellen op het topic "voorstellen". Dan weten we met wie we te maken hebben voordat we patronen gaan doorsturen.
Dat is namelijk niet de opzet van dit forum maar een soort "kersje op de taart" voor de leden.
Tevens als je iets wil ontvangen zou je een emailadres in je profiel moeten zetten, want zonder valt er niets te verzenden.
Zet dit niet in een bericht neer want dan is je adres voor de hele wereld bekend, dat moet je maar willen
Wij zetten dit adres in het "msn" gedeelte neer, dat kunnen alleen leden zien.
Back to Top
Ekaz View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ekaz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2011 om 21:01

Oke, dat is begrijpelijk. Ik zal me even in het andere topic voorstellen.

Groetjes,

Erika

Back to Top
giggle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer giggle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2011 om 22:17

Hallo dames,

mijn externe harde schijf waarop dit patroon staat is afgelopen weekend gecrashed.  Kan er niets meer mee. Ben dus zelf ook het patroon kwijt. Kan iemand die het patroon van mij heeft gekregen, dit sturen naar diegene die er om vragen. EN NAAR MIJ misschien?

Alvast bedankt,

Groetjes Jannie  

GROETJES JANNIE
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2011 om 22:26
mag ik mee in het rijtje staan aub?
Ook de gebreide lijkt me super
groetjes IngeDev
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html

Back to Top
R.M. View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer R.M. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2011 om 12:03

Oehh dat is balen zo'n gecrashte harde schijf..
Heel erg vervelend om dan ineens alles kwijt te zijn.
Ben je niet veel belangrijke dingen kwijt?

Liefs..

Back to Top
manumij View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer manumij Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2011 om 12:23

Oei vervelend zeg!

Ben je veel belangrijke dingen kwijt?Wat leuk zeg die ooievaar

!!

Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2012 om 22:17
Ik weet dat dit een oud topic is maar ik zie dat er toch nog genoeg hobbydoosjes ook nu nog aanwezig zijn  Is er iemand die voor mij een GEBREIDE ooievaar heeft. Ik word n.l.voor de tweede keer oma dit jaar en vind een gebreide ooievaar een leuk cadeau.Alvast bedankt voor de moeite van het opzoeken .groetjes
Back to Top
superjokie View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer superjokie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 December 2012 om 11:29
mag ik het patroon ook hebben
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 December 2012 om 11:57
Superjokie, als je patronen wilt ontvangen, kun je je emailadres in je profiel zetten. We vinden het ook leuk als mensen zich even voorstellen, zodat we weten wie onze nieuwe vriendin is.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.439 seconden.
Lang Yarns