Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Patroon phildar 22 herenvest Paoel

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Rainbow View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 24 Februari 2022
Locatie: Epe
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Rainbow Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Patroon phildar 22 herenvest Paoel
    Posted: 24 Februari 2022 om 16:44
Hallo. Weet iemand of in het telpatroon van dit herenvest alleen de heengaande toeren worden weergegeven of ook de teruggaande.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2022 om 17:31
alle toeren worden weergegeven normaal gezien.

Maar ik heb gemerkt dat het patroon niet helemaal klopt. Naast het telpatroon staat er 'herhaal daarna steeds de 20 naalden van wat omlijst is' en ik tel maar 19 naalden die omlijst zijn. Op zich speelt dat waarschijnlijk geen rol zolang het maar doorloopt.

En bij de stekenuitleg moet het open vierkantje (1ste uitleg) averechts aan de goede kant en rechts aan de averechte(verkeerde) kant zijn, want nu staat er 2 keer hetzelfde, zowel bij open vierkantje als vierkantje met streepke van boven naar beneden in.
Back to Top
Rainbow View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 24 Februari 2022
Locatie: Epe
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Rainbow Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2022 om 17:41
Hallo. Heel erg bedankt voor de snelle reactie. Ik vond het ook al raar van het open hokje en het hokje met streepje. Fijn dat je dit even zegt.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns