Patroon super leuke gehaakte tas! |
Reageer | Pagina <1 3456> |
Autheur | |
pimmetje
Hobbywonder Lid sinds: 05 Januari 2011 Status: Offline Points: 957 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik wil het patroon ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag ontvangen Groetjes Wilma |
|
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl |
|
*Mas*
Duizendpoot Lid sinds: 30 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 334 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt, ik heb hem binnen!
|
|
Groetjes,
Marcha |
|
mayolijn
Hobbyguru Lid sinds: 01 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
Post Options
Thanks(0)
|
Pimmetje je hebt mail. De volgende graag doorsturen aub. |
|
*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
|
|
wikkie
Hobbywonder Lid sinds: 16 December 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 862 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mayolijn, bedankt
|
|
Thea64
Newbie Lid sinds: 14 Juli 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi,
Ben pas nieuw hier en was zojuist wat aan het rondneuzen. Kwam toen dit bericht tegen, zou ik het patroon mogen? Lijkt me een leuk werkje voor straks in de vakantie. Alvast bedankt. Groetjes Thea |
|
pimmetje
Hobbywonder Lid sinds: 05 Januari 2011 Status: Offline Points: 957 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt Mayolijn groetjes Wilma |
|
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl |
|
mayolijn
Hobbyguru Lid sinds: 01 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi Thea, zonder gegevens achter de kop van msn, emailadres, kan er niets verzonden worden.
|
|
|
|
Thea64
Newbie Lid sinds: 14 Juli 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt Mayolijn, het is gelukt ben er blij mee
Ik ga dit zeker proberen. Groetjes Thea |
|
Venaille
Hobbyguru Lid sinds: 21 April 2011 Status: Offline Points: 1076 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zou iemand mij het patroon kunnen mailen?
|
|
Veel liefs van Marieke
|
|
stippel
Duizendpoot Lid sinds: 24 Juli 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 147 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb mijn email adres er achter gezet.
|
|
chikay
Duizendpoot Lid sinds: 27 December 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 109 |
Post Options
Thanks(0)
|
het patroon is heel mooi. maar nu vraag ik mij af...ik ben een beginner hoe lang doen jullie nu over zo'n tas? en maken jullie die van katoen of wol? gr josé |
|
Geniet van het gene dat je hebt,en treur niet om het gene dat je niet bezit.
|
|
Butterfly1979
Groupie Lid sinds: 17 Juni 2011 Status: Offline Points: 62 |
Post Options
Thanks(0)
|
Marieke en stippel; jullie hebben mail. Graag doorsturen naar degene die er vervolgens om vraagt;) |
|
Je wordt niet creatief geboren, je maakt je eigen leven en dus je eigen ding; "CREATE"
|
|
Butterfly1979
Post Options
Thanks(0)
|
Na diverse pogingen weet ik niet meer hoe ik het patroon moet doorsturen. Het lukt voor geen mogelijkheid, dus Marieke en stippel hebben nog geen patroon. Wil iemand anders het hun doorsturen??? |
|
Je wordt niet creatief geboren, je maakt je eigen leven en dus je eigen ding; "CREATE"
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
De tijd die je erover doet is voor iedereen anders. Je kunt een tas maken van wol of katoen, je kunt hem voeren met voering of een ander lapje stof. Zelfs als je lang over een project doet, heb je uiteindelijk iets in handen. Was je er niet aan begonnen dan heb je na diezelfde tijd niets. Ik heb maanden gebreid aan een brede sjaal en nu is hij af en is het nog niet eens koud genoeg om hem al te dragen, maar ik ben er al wel blij mee. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je schuift je pijltje van rechts naar links over het mailadres tot je het helemaal in een ander kleurtje hebt, dan druk je op Ctrl c en ga je naar de mail die je door wilt sturen. Die klik je aan en je klikt op "Doorsturen", nu komt er een bewegend streepje op de balk voor het adres en je klikt op Ctrl v. En dan op verzenden. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Venaille
Post Options
Thanks(0)
|
Butterfly1979 Bedankt voor het proberen! Jammer dat het me niet lukt om de bijlage te openen. Zou iemand anders me het patroon willen mailen alsjeblieft?
|
|
Veel liefs van Marieke
|
|
mayolijn
Post Options
Thanks(0)
|
MArieke, is verzonden. Doorsturen is mailtje aanklikken. Knop doorsturen aanklikken. Mailadres van de ontvanger er boven in voeren. Eventueel de vorige ontvanger nog even weghalen en versturen maar. Ik hoop dat de volgende het stokje overneemt.
|
|
|
|
Venaille
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt! En doe ik! |
|
Veel liefs van Marieke
|
|
annettevl
Duizendpoot Lid sinds: 20 Juli 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 143 |
Post Options
Thanks(0)
|
zou ik dit gave patroontje ook mogen?? |
|
Butterfly1979
Post Options
Thanks(0)
|
Jammer want zo had ik het zelf ook gedaan, maar bij mij haalt hij de linkjes en bijlages eruit... Fijn dat jullie het overgenomen hebben.... |
|
|
|
Reageer | Pagina <1 3456> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |