Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

patroon truitje kabouterbos

 Reageer Reageer Pagina  123 4>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
buiten45 View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 05 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 80
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer buiten45 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: patroon truitje kabouterbos
    Posted: 07 Augustus 2012 om 07:50
goedenmorgen
ik ben op zoek naar een kindertruitje met een kabouterbos erop waar
je apart in een zakje een gebreid kaboutertje in maakt
deze heb ik jaren geleden gemaakt maar heb jammer genoeg niet meer
het patroon,
wie kan mij helpen zou hem zo graag voor mijn kleinkind willen breien
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 11:42
we willen best helpen, maar geef dan een indicatie in welk blad het heeft gestaan, we zijn hier ook niet alwetend/bibliotheek hoor en het wordt op prijs gesteld als je je eerst even voorsteld in het topic voorstellen.

Het is niet de bedoeling dat we ons rot gaan zoeken voor iemand die we niet kennen.

We zijn een heeel behulpzaam forum, maar niet voor iemand die we niet kennen.
lydia wijsbroek
Back to Top
buiten45 View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 05 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 80
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer buiten45 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 17:00
Nu ik ben al heel lang op dit forum.
Vind het maar heel raar dat je zo reageerd.
Ik zou zeggen reageer dan helemaal niet.
 
En ik weet niet meer in welk blad hij stond want dan zou ik het zelf wel kunnen
vinden en geen hulp vragen.
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 17:17
nou sorry hoor, je bent lid sinds 5 december 2011 en je hebt hier inclusief de laatste reactie 6 reacties geplaatst, nou dan ben je al heeeel lang op het forum als inactief lid, dat mag je dan raar vinden, maar wij zijn het patroontjes scoren spuugzagt, we staan voor bijna iedereen klaar met raad en daad en patroontjes, maar wel voor de ietsiepietsie actievere leden.

Ik zou zeggen zoekt en gij zult vinden
lydia wijsbroek
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 17:33
Ongeacht hoelang je op het forum ronddoolt, het wordt geapprecieerd dat je bij het begin jezelf even voorstelt.
Volgens je profiel heb je je nog geen enkele keer voorgesteld!!
En zelfs al ben je lang lid en weinig actief, dan zou je het regelmatig gelezen hebben dat het gros van alle leden het absoluut niet leuk vinden dat men alleen patronen wilt scoren zonder zelf inbreng te geven aan andere leden.
Dit zou bvb een reden kunnen zijn waarom je hier geen enkele andere bruikbare reactie op krijgt. Inzet komt van 2 kanten en is geen1-richtingsverkeer!!
 
 
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
buiten45 View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 05 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 80
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer buiten45 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 17:53
ik merk het al wat zijn jullie allemaal vriendelijk
kan ook allemaal anders geformuleerd worden
snap nog steeds niet wat jullie bedoelen met voorstellen
mijn naam staat er toch buiten45 of lezen jullie dat niet
wat een gezellig forum zeg
je moet dus heel veel erop zetten en dan heb je recht van spreken
 
nu dan ben ik gauw klaar
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 18:01
Nou, ik dacht het netjes te hebben geformuleerd maar blijkbaar komt het verkeerd over.
 
Nee hoor, je ''moet'' er niet veel opzetten maar heel af en toe eens actief deelnemen in een topic zoals vele anderen ook doen, zou alvast leuker zijn voor iedereen.
 
Maar dit is mijn mening natuurlijk.
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
buiten45 View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 05 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 80
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer buiten45 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 18:22
je schrijft nog steeds niet wat je bedoelt met voorstellen
links van mijn bericht staat toch wie ik ben
zie nu ook alleen maar wie jij bent aan de linkerkant
 
en wat is een topic stom he want dat weet ik niet
kijk daar heb je het als alles nu eens uitgelegd word zou
het wat vriendelijker over komen
 
jammer allemaal als je alleen maar een vraagje heb
Back to Top
ikkie1202 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 08 Juni 2012
Locatie: Belgie
Status: Offline
Points: 395
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ikkie1202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 18:26
als je naar http://forum.hobbydoos.nl/even-voorstellen_forum8.html gaat, zie je dat veel mensen daar een klein stukje over zichzelf hebben geschreven. Dat bedoelen we/ze met "even voorstellen". Dan weet iedereen wie je bent, en komt alles een beetje persoonlijker over. Je bent een persoon, en niet gewoon wat geschreven letters op een papiertje.
Als je daar dus gewoon net als hoe je dit topic begonnen bent, een nieuw topic maakt en een klein beetje over jezelf verteld, merk je al meteen dat iedereen wat vriendelijker doet :)
Back to Top
buiten45 View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 05 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 80
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer buiten45 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 18:36
dank je wel ikkie nu weet ik wat er bedoelt word
Back to Top
ikkie1202 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 08 Juni 2012
Locatie: Belgie
Status: Offline
Points: 395
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ikkie1202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 18:37
Graag gedaan :)
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 19:15
weet je je kan wel gepiekeerd reageren maar als je wat vaker op het forum zou zitten zou je gemerkt hebben dat wij het zat zijn dat er steeds mensen op het forum komen die alleen maar komen halen en nooit iets terug doen, volgens mij probeerde iedereen jou dat uit te leggen en het is aan jou wat je er mee doet, kom je alleen halen is het snel klaar, geef je ook en reageer je soms ergens op dan zijn hier allemaal hele lieve dames die ook voor jou klaar staan, en beginnen met voorstellen is een heel goed begin, je heb jezelf gemeld op het forum dus dan weet je ook wat er van je verwacht wordt begrijp je iets niet dan vraag je dat gewoon en dan zullen wij je helpen, zo zit het in elkaar niet meer en niet minder, en misschien klinkt het allemaal niet zo vriendelijk maar dat komt ook door al dat graaien
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1972
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 19:42
http://breien.startkabel.nl/
ik weet niet of je hier wat aan hebt maar wie weet staat er wat tussen.

Maar ik ben het wel een beetje met de dames eens dat het hier niet alleen halen is. Het kan best dat je niet altijd wat te brengen hebt en dat is niet altijd nodig ook, maar gewoon wat meer participatie zou wel leuk zijn.
En echt neem van mij aan dat  als je je wat meer op dit forum vertoont en je wat meer  inzet in het forum dan gaat er een wereld voor je open.

Ik zou zeggen probeer het en kijk wat er van komt.


Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 19:51
Ja we kunnen wel in je profiel kijken, maar daar staat niks. Je zit op een hobbyforum en hebt geen liefhebberijen? Wel een mailadres, maar dat is voor de heb. Voor de rest kunnen we maar raden met wie we te maken hebben.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 16 December 2005
Locatie: Zutphen
Status: Offline
Points: 2113
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 20:23
en zo zijn wij niet met elkaar getrouwd,dus doe iets meer je best zou ik zo zeggen.misschien dat wij dan ook een beetje veranderen,
Back to Top
ikkie1202 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 08 Juni 2012
Locatie: Belgie
Status: Offline
Points: 395
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ikkie1202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 20:30
Ze heeft zich ondertussen netjes voorgesteld in het juiste gedeelte van het forum hoor.
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 20:31
oke dan ga ik haar welkom heten, enja zo zijn we ook, we zijn echt wel liefjes hoor
Back to Top
katelijne View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 April 2010
Status: Offline
Points: 555
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer katelijne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 20:33
Ik kan je spijtig genoeg niet helpen buiten45. Dit patroontje heb ik nog nooit gezien.

Bij het lezen van de reacties voel ik me toch triest.
De laatste dagen hebben wij bij de aangeboden patronen (meer dan 50 stuks ! ) gegraaid dat het een lieve lust was. Ikzelf was er ook bij. Embarrassed
Als ik dan sommige reacties lees - deze dame vroeg slechts 1 ! patroontje - dan voel ik plaatsvervangende schaamte Cry 

Misschien ben ik wat overgevoelig door de moeilijke omstandigheden hier thuis - levensbedreigende ziekte - maar ik snak zo naar wat meer verdraagzaamheid Cry  


Katelijne




kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 20:52
sorry liefje, maar soms is het zo vervelend als mensen alleen maar komen halen, en er zijn heel veel patroontjes rond gedeeld en genomen, maar die geven ook terug, soms zijn we misschien te kattig maar soms hebben we ook gelijk en daar komt bij dat we het altijd weer goed maken, ik was misschien ook wel te kattig sorry als je daar verdriet van heb want dat vind ik echt erg, zo bedoel ik het niet hoor dat moet je geloven, ik zal wat beter opletten maar beloof niet dat het altijd lukt, want soms vind ik het zo vervelend dat gegraai en daar wil ik niet mee zeggen dat deze dame dat doet, want dit ben ik zo weer vergeten en als ze dan wat vraagt en ik heb het zal ik het ook sturen, ik kan haar alleen nu niet helpen want ik weet echt niet welk patroontje zij bedoeld, en als je even bij voorstellen kijk zie je dat we haar al welkom hebben geheten, dus niet meer verdrietig zijn want dan wordt ik dat ook, dikkeHug
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1972
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 21:26
Originally posted by katelijne katelijne wrote:

Ik kan je spijtig genoeg niet helpen buiten45. Dit patroontje heb ik nog nooit gezien.

Bij het lezen van de reacties voel ik me toch triest.
De laatste dagen hebben wij bij de aangeboden patronen (meer dan 50 stuks ! ) gegraaid dat het een lieve lust was. Ikzelf was er ook bij. Embarrassed
Als ik dan sommige reacties lees - deze dame vroeg slechts 1 ! patroontje - dan voel ik plaatsvervangende schaamte Cry 

Misschien ben ik wat overgevoelig door de moeilijke omstandigheden hier thuis - levensbedreigende ziekte - maar ik snak zo naar wat meer verdraagzaamheid Cry  



Dat gevoel wat jij hebt, heb ik ook wel wat betreft de levensbedreigende ziekte enzo. En er zijn er helaas meer op het forum.
Ik heb hier het gevoel van een warm bad en ben blij en dankbaar dat er hier mensen zijn die met van alles willen helpen.  
En juist daarom is het voor sommige ook juist weer heel vervelend als er mensen komen die alleen maar  voor het hebben komen. en die worden daar  dus juist weer wat  kattiger door. 

Het is heel moeilijk vast te stellen wanneer een newbie alleen, maar af en toe komt om te halen of gewoon  om gezellig mee te doen. Maar als je na een half jaar niks van je hebt laten horen en je niet hebt voor gesteld wat dus aangeeft dat het forum van weinig belang is voor je want ach het er is alleen maar duidelijk een speciaal forum voor, tja dan  kan ik me voorstellen dat  er mensen zijn die denken dat je alleen maar  om te halen komt.

In dit geval geef ik niemand ongelijk.  

Zij zoekt een patroontje en dacht he ik kan eens kijken of misschien iemand daar  het heeft of waar ik het zou kunnen vinden. dus  geen kwaad in de zin. 

Maar van de andere kan ik me ook wel weer voorstellen dat ze zoiets hebben van ze interresseert zich niet voor het forum dus waarom zou ik moeite doen voor iemand die alleen maar vraagt en niet meedoet.

enfin ik hoop dat het allemaal gewoon gezellig wordt opgelost  en ergens toch dat patroontje gevonden wordt.



Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 4>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns