patroon truitje kabouterbos |
Reageer ![]() |
Pagina <1234> |
Autheur | |
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mag hier een slotje op. Het maakt mij ook verdrietig dat er mensen onheus worden behandeld die al een hele poos zeer actief zijn, alles delen met ons en dan zo'n sneer krijgen. Wil er niets meer aan toevoegen.
![]() |
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Mee eens maar zullen we nog wel toch nog even opzoek gaan naar het patroontje wie weet kan iemand het toch vinden.
Met zijn allen vinden we meer en dat is de kracht van dit forum.
![]() |
|
![]() |
|
doortje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 November 2011 Status: Offline Points: 2062 |
er hoeft geen slotje op hoor, dit wordt geen ruzie, het is klaar nu we zijn grote meisjes, het was een storm in een glas water, ik weet echt niet welk patroon het is dus ik kan echt niet helpen, misschien een andere met een kabouter zoeken een idee misschien???
|
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Ja dat zat ik ook te denken een leuk basis truitje
zoals deze: met een leuk bos ingebreid of op gemaast en dan in dat zakje een kaboutertje erin maar ik zal nog wel eens verder speuren op het www. Of in ieder geval een truitje met een bos.
|
|
![]() |
|
ikkie1202 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 08 Juni 2012 Locatie: Belgie Status: Offline Points: 395 |
Ik denk iets gevonden te hebben, maar kan nergens een bevestigende foto vinden.
Het patroon is nog ouder dan ik ben. Het zou een kleutertrui zijn uit de steek van december 1985. Maar het enige wat ik vind is een reactie op eenzelfde vraag als deze (kaboutertrui met zakje waar kabouter in kan), en mensen die hem aanbieden tweedehands waar bij staat dat er een kleutertrui met kabouters in staat. Jammer genoeg heb ik dit boekje niet, en kan ik het ook niet vinden met daarbij een echte bevestiging dat dit het boekje is dat gezocht wordt. Het forum waarin ik het antwoord gevonden heb: http://brei.startpagina.nl/prikbord/6829624/6829637/re-breipatroon-kaboutertrui#msg-6829637 Het tweedehands exemplaar waarin gezegd wordt dat hier een kaboutertrui in staat: http://boeken.marktplaza.nl/hobby_techniek/Steek-Het-Handwerkblad-1985-Nr.-12-December-17022309.htm Heeft iemand dit boekje misschien ergens liggen? |
|
![]() |
|
http://www.marktplaza.nl/user/w-j-van-aken-huigen-380407/?q=breipatroon+748+kaboutertrui&x=41&y=11&id=lijst&teo=1&q-l=
misschien dat deze wat is????? Hihihihih ik ben wat aan het zoeken op google en tot 2 keer toe stuit ik op patroon kaboutertrui. en ja hoor allebei de breikraam of wel jou andere oproep.
![]() |
|
![]() |
|
katelijne ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 04 April 2010 Status: Offline Points: 555 |
![]() ![]() |
|
Katelijne
kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden |
|
![]() |
|
buiten45 ![]() Groupie ![]() Lid sinds: 05 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 80 |
o wat ben ik allemaal blij met jullie
heb nu een berichtje gestuurd naar brei startpagina want als ik het zo lees is dat hem (kan geen foto zien) hij is alleen heel oud hoop dat ze reageerd en nog heeft en nog even reageren we zijn zeker grote meisjes en gaan zeker geen ruzie maken maar ik begreep allemaal niet wat er bedoeld werd maar ik hoop dat het bij deze opgelost is van mijn kant in ieder geval wel groetjes carla
|
|
![]() |
|
winter61beer ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 16 December 2005 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2113 |
maar er heeft volgens mij ook ooit eens zoiets in de ariandne gestaan,
|
|
![]() |
|
![]() |
|
doortje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 November 2011 Status: Offline Points: 2062 |
ja hoor bij mij is het allang weer over, was het al hoor, dus veel plezier hier op het forum en ik hoop dat je nog hele leuke dingen kan maken
|
|
![]() |
|
Wanda ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 December 2007 Status: Offline Points: 2280 |
dit is de bewuste trui en het is een leuke
![]() |
|
WANDA
![]() Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van |
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
ik heb vandaag 20 jaargangen ariadnes doorgespit, maar niets gevonden
van jaar 1961 t/m 1993 zelfs meer dan 20 dus |
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
buiten45 ![]() Groupie ![]() Lid sinds: 05 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 80 |
goedenmorgen allemaal
ja hoera dat is hem heb je daar ook het patroon van dan carla
|
|
![]() |
|
MariaLA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Dames, kunnen we niet stoppen met dit onderwerp in het algemeen!!! Ieder voor zich weet hoe de 'vaste kern' erover denkt en om het nu steeds weer op te halen in verschillende vormen.....Maak je eigen plan, gooi dartpijltjes naar je pc als je kwaad bent maar laat het buiten het forum. Prideke je hebt gelijk er zijn veeeeeeeeeeeeeeeel belangrijkere dingen om je druk te maken.
|
|
![]() |
|
Wanda ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 December 2007 Status: Offline Points: 2280 |
buiten45
ik heb er geen patroon van, deze foto verwijst naar de pagina die ik je gestuurd heb en waar je naar gemaild hebt. |
|
WANDA
|
![]() |
|
jammer
maar dank je wel voor het zoeken en meedenken
|
|
![]() |
|
strak plan marlies, ik was na gaan denken en bedacht mezelf: ik doe het niet meer (boos) worden, het is niet leuk, het doet het forum geen goed en ik voel me er niet fijn bij, als ik het weleens terug lees dan vind ik mezelf helemaal niet aardig, zelfs een beetje kattig dus........... einde verhaal als ik boos wordt ga ik wel met breinld gooien
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Doortje als we dat met zijn allen gaan doen wordt breinaald gooien vanzelf een Olympische Sport!
![]() ![]() On topic: Leuke trui maar ik heb die nog niet eerder gezien. Helaas geen patroon van. |
|
![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
ik gooi dan wel met de bollen wol, wie weet wat voor een creatie we dan krijgen
|
|
WANDA
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <1234> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |