Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

patroon truitje kabouterbos

Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 21:27
Mag hier een slotje op. Het maakt mij ook verdrietig dat er mensen onheus worden behandeld die al een hele poos zeer actief zijn, alles delen met ons en dan zo'n sneer krijgen. Wil er niets meer aan toevoegen.Thumbs Down
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 21:33
Mee eens maar zullen we nog wel toch nog even opzoek gaan naar  het patroontje wie weet kan iemand het toch vinden.
Met zijn allen vinden we meer en dat is de kracht van dit forum.Clap

Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 21:39
er hoeft geen slotje op hoor, dit wordt geen ruzie, het is klaar nu we zijn grote meisjes, het was een storm in een glas water,   ik weet echt niet welk patroon het is dus ik kan echt niet helpen, misschien een andere met een kabouter zoeken een idee misschien???
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 21:42
Ja dat zat  ik ook te denken een leuk basis truitje
zoals deze:

met een leuk bos ingebreid of op gemaast en dan in dat  zakje een kaboutertje erin maar  ik zal nog wel eens verder speuren op het www. Of in ieder geval een truitje met een bos.

Back to Top
ikkie1202 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ikkie1202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 22:03
Ik denk iets gevonden te hebben, maar kan nergens een bevestigende foto vinden.
Het patroon is nog ouder dan ik ben. Het zou een kleutertrui zijn uit de steek van december 1985. Maar het enige wat ik vind is een reactie op eenzelfde vraag als deze (kaboutertrui met zakje waar kabouter in kan), en mensen die hem aanbieden tweedehands waar bij staat dat er een kleutertrui met kabouters in staat.

Jammer genoeg heb ik dit boekje niet, en kan ik het ook niet vinden met daarbij een echte bevestiging dat dit het boekje is dat gezocht wordt.

Het forum waarin ik het antwoord gevonden heb:
http://brei.startpagina.nl/prikbord/6829624/6829637/re-breipatroon-kaboutertrui#msg-6829637

Het tweedehands exemplaar waarin gezegd wordt dat hier een kaboutertrui in staat:
http://boeken.marktplaza.nl/hobby_techniek/Steek-Het-Handwerkblad-1985-Nr.-12-December-17022309.htm

Heeft iemand dit boekje misschien ergens liggen?
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2012 om 22:22
http://www.marktplaza.nl/user/w-j-van-aken-huigen-380407/?q=breipatroon+748+kaboutertrui&x=41&y=11&id=lijst&teo=1&q-l=
misschien dat deze wat is?????

Hihihihih ik ben wat  aan het zoeken op google en tot 2 keer toe  stuit ik op  patroon kaboutertrui. en ja hoor allebei de breikraam of wel jou andere oproep. Wink

Back to Top
katelijne View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer katelijne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 10:06
HugWat lief van jullie om haar te helpen zoeken  Hug
Katelijne

kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden
Back to Top
buiten45 View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer buiten45 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 10:27
o wat ben ik allemaal blij met jullie
heb nu een berichtje gestuurd naar brei startpagina
want als ik het zo lees is dat hem (kan geen foto zien) hij is alleen heel oud
hoop dat ze reageerd en nog heeft

en nog even reageren we zijn zeker grote meisjes en gaan zeker geen ruzie maken
maar ik begreep allemaal niet wat er bedoeld werd
maar ik hoop dat het bij deze opgelost is van mijn kant in ieder geval wel

groetjes carla
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 10:32
maar er heeft volgens mij ook ooit eens zoiets in de ariandne gestaan,
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 22:25
ja hoor bij mij is het allang weer over, was het al hoor, dus veel plezier hier op het forum en ik hoop dat je nog hele leuke dingen kan maken
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 22:33
dit is de bewuste trui en het is een leuke
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2012 om 22:34
ik heb vandaag 20 jaargangen ariadnes doorgespit, maar niets gevonden
van jaar 1961 t/m 1993 zelfs meer dan 20 dus
lydia wijsbroek
Back to Top
buiten45 View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer buiten45 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 07:37
goedenmorgen allemaal

ja hoera dat is hem
heb je daar ook het patroon van dan

carla
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 08:38
Originally posted by Prideke Prideke wrote:

Mag hier een slotje op. Het maakt mij ook verdrietig dat er mensen onheus worden behandeld die al een hele poos zeer actief zijn, alles delen met ons en dan zo'n sneer krijgen. Wil er niets meer aan toevoegen.Thumbs Down

Dames, kunnen we niet stoppen met dit onderwerp in het algemeen!!!
Ieder voor zich weet hoe de 'vaste kern' erover denkt en om het nu steeds weer op te halen in verschillende vormen.....Maak je eigen plan, gooi dartpijltjes naar je pc als je kwaad bent maar laat het buiten het forum.
Prideke je hebt gelijk er zijn veeeeeeeeeeeeeeeel belangrijkere dingen om je druk te maken.
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 09:25
buiten45
ik heb er geen patroon van, deze foto verwijst naar de pagina die ik je gestuurd heb en waar je naar gemaild hebt.

WANDA
Back to Top
buiten45 View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer buiten45 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 09:28
jammer

maar dank je wel voor het zoeken en meedenken
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 11:17
strak plan marlies, ik was na gaan denken en bedacht mezelf: ik doe het niet meer (boos) worden, het is niet leuk, het doet het forum geen goed en ik voel me er niet fijn bij, als ik het weleens terug lees dan vind ik mezelf helemaal niet aardig, zelfs een beetje kattig dus........... einde verhaal als ik boos wordt ga ik wel met breinld gooienLOLLOLLOL
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 11:26
Doortje als we dat met zijn allen gaan doen wordt breinaald gooien vanzelf een Olympische Sport! WinkLOL

On topic: Leuke trui maar ik heb die nog niet eerder gezien. Helaas geen patroon van.
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 11:28
LOLLOLLOL  dan nemen we nld 20
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2012 om 11:46
ik gooi dan wel met de bollen wol, wie weet wat voor een creatie we dan krijgen

WANDA
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns