Patroon van deze breitas |
Reageer ![]() |
Pagina <123> |
Autheur | |
JoJo ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1513 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
WAUW wat een leuke tas. Ik zou ook graag het patroontje ontvangen wil je dat nog sturen Jips?
|
|
![]() |
|
![]() |
|
hbootsman ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 26 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 306 |
Zou ik deze ook mogen ontvanen?
![]() |
|
![]() |
|
Jips ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Ik ben aan mijn breitas begonnen. Ik vind het niet lekker breien (met gewone pennen). Wat een gedoe zeg, 3 steken uit 1 steek maken en dan 3 tegelijk averecht breien, pfffffffffffffffffffffffffffffff Ik ga het nu op de rondbreipennen zetten, misschien werkt dat lekkerder, omdat ze korter zijn. Wie weet... |
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
|
Jips ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Op de rondbreipennen van de Zeeman gaat het een stuk beter Wie is er ook al aan de tas begonnen? |
|
|
![]() |
|
Ik heb 2/3 van 1 pand af. Het is veel werk, maar op de rondbreipennen van de Zeeman gaat het goed. Saskia wol van de Wibra op de rondbreinaald 5 van Zeeman. Het wordt mooi en stevig! |
|
|
![]() |
|
breivrouwtje ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 19 Januari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 253 |
Mag ik em ook????T patroon van de breitas.
|
|
groetjes hilda
|
|
![]() |
|
dine ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 4051 |
Bedankt !
![]() |
|
![]() |
|
Hij is verzonden! |
|
|
![]() |
|
Kaatje01 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 15 Mei 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2 |
Zou ik ook het patroon van de breitas mogen hebben? Hij is prachtig!!!
Groetjes, Kaatje karendeswert@hotmail.com |
|
![]() |
|
damo ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 16 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 141 |
mag ik ook het patroon van die tas,hij is prachtig mooi |
|
![]() |
|
rittepetit ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
Mag ik me ook nog aansluiten voor het patroon van deze breitas? alvast bedankt |
|
![]() |
|
biancab ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 28 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 67 |
Mag ik aansluiten? Leuk!
|
|
Groeten, Bianca
|
|
![]() |
|
Hij is verzonden!
![]() |
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Op Pagina 1 staat de vertaling of hebben jullie dat niet gezien?
![]() |
|
![]() |
|
rittepetit ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
als ik de email met vertaling nl breitas docx open heb ik een wit blad |
|
![]() |
|
Ik heb de nieuwste versie van Word en windows en dat kan nogal eens problemen opleveren. Zoals Prideke al zei: De vertaling staat op pagina 1 van dit topic! |
|
|
![]() |
|
biancab ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 28 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 67 |
Heel erg bedankt! heb m opgeslagen en ga m zeker maken binnenkort!!
|
|
Groeten, Bianca
|
|
![]() |
|
Kaatje01 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 15 Mei 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2 |
Ik vrees dat ik de mail niet ontvangen heb :-(
Kunnen jullie misschien nog eens een poging wagen? Alvast bedankt, Kaatje |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Ik denk dat je geen gehoor krijgt als je je niet even voorstelt in het juiste topic en het zou ook handig zijn als je je emailadres in je profiel zet. Bij msn messenger.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Waarom zou je een mail willen als er op PAGINA 1 het patroon staat??????
Sorry maar ik snap er geen biet meer van... Nog even en dan wordt er gelijk gevraagd of we het eindproduct kunnen opsturen ![]() Sorry, het is niet persoonlijk maar ben even chagrijnig |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |