patroon vest voor breigaren van de zeeman |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Caitlincheyenne ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 04 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 04 Februari 2012 om 10:55 |
Wie kan mij helpen? Ik ben op zoek naar een breipatroon voor vest in de maat xxxl. Ik heb de shiny garen van de zeeman. Het moet op naald 5.
Groeten Yvonne |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Drops design heeft heel veel patronen . Kijk maar op de site . vest aanvinken . Even kijken of de stekenverhouding klopt met die van jouw . Op de wikkel staat vaak een standaard verhouding weergegeven ,maar zelf een proeflapje breien geeft meer zekerheid . |
|
![]() |
|
Marileen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Ja daar staan heel veel mooie patronen van vesten
![]() |
|
![]() |
|
Caitlincheyenne ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 04 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4 |
Hallo,
Heb even gekeken op de site. Daar staan inderdaad hele mooie patronen. Bedankt. |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Ik heb vorig jaar patronen voor dames met grote maten verzameld, 3 mails met haakpatronen en 5 mails met breipatronen.
Wil je ze hebben, zet dan je e-mailadres in je profiel bij msn messenger. Geen PM met je mailadres a.u.b.. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Hoi, Ik heb mijn email adres bij msn messenger geplaatst. Dan zou ik graag de mails met breipatronen tegemoet zien. Helemaal geweldig. Heb je er ook foto's bij?
Groet Yvonne |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Ja, ze komen uit oude bladen, dus foto + patroon.
Maar dames met grote maten komen er meestal bekaaid af, in de winkel en in modebladen, daarom heb ik een selectie gemaakt, dan hoef je niet het hele blad te kopen voor één patroon. Hetzelfde heb ik gedaan met haakpatronen voor kinderen, daarvan was er soms mar één per breiblad. Ik hoop dat er iets voor je bij zit. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Bedankt allemaal.
Goed weekend. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |