Patroon voor handschoenen |
Reageer |
Autheur | |
Milli
Newbie Lid sinds: 19 Augustus 2008 Locatie: United States Status: Offline Points: 26 |
Onderwerp: Patroon voor handschoenen Posted: 25 September 2008 om 17:30 |
Heeft iemand misschien een patroon voor gebreide handschoenen?
Vast bedankt! |
|
Groetjes, Milli.
PS: Heb jij je hond en je kat al geknuffeld vandaag?? |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23669 |
Posted: 25 September 2008 om 18:15 |
Ik knuffel mijn katten iedere dag. De cavia stelt daar geen prijs op. En wij hebben geen hond.
Mocht je geschikte handschoenen kunnen vinden, hoor ik het nog wel. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Tinkerbel
Hobbywonder Lid sinds: 12 Juli 2008 Status: Offline Points: 758 |
Posted: 25 September 2008 om 18:33 |
Bij drops staan er een aantal, wanten en handschoenen en volgens mij moet je bij lionbrand (wel eerst even registreren als je dat nog niet hebt gedaan) ook wel het één en ander kunnen vinden.... http://www.garnstudio.com/lang/nl/category_oversikt.php?kat= Tilbehor http://www.lionbrand.com/cgi-bin/pg.fcgi Hoop dat je er iets aan hebt!!! |
|
Groetjes
|
|
esthertje
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Posted: 25 September 2008 om 18:51 |
ik heb wel een patroon voor vingerloze handschoenen maar dat is een haakpatroon. laat maar even weten als je het wilt hebben
|
|
|
|
marianneke
Hobbywonder Lid sinds: 28 Mei 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 724 |
Posted: 26 September 2008 om 10:25 |
Op de site van Wolhalla staat bij cadeautjes een gratis patroon voor handschoenen. Mocht je hem niet kunnen vinden dan laat maar even weten ik heb hem volgens mij nog wel ergens hier liggen.
|
|
Milli
Newbie Lid sinds: 19 Augustus 2008 Locatie: United States Status: Offline Points: 26 |
Posted: 26 September 2008 om 16:10 |
Wow, bedankt iedereen voor de websites, er zijn er genoeg, geweldige keus!
En Esther en Marian, ja, ik zou jullie patroon graag willen hebben. Als je het gaat scannen dan kun je het sturen naar mijn email adres mdenney @ together.net zonder spaties. Groetjes! |
|
Groetjes, Milli.
PS: Heb jij je hond en je kat al geknuffeld vandaag?? |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |