Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Patroon voor oornetje paard/pony

 Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Mei 2014 om 10:44
Als onderwerpen wat ouder zijn, is het vaak moeilijker om het oorspronkelijk gevonden patroon nog met elkaar te delen.
Ik was nieuwsgierig en het regent buiten, dus ik heb even gezocht. Denk aan paarden, hmm dan denk ik aan Engeland.
Dus ik zocht met "crochet" "horse" en toen hielp google al met fly bonnet of alleen bonnet. Zoek zelf maar even, als je denkt dat je een
geweldig patroon gevonden hebt - deel je het dan nog met ons ? Als Engelse termen een probleem zijn is er de top site charami.com die
goede vertaallijsten heeft er schijnt wel een verschil tussen engels en amerikaans te zijn.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Online
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Mei 2014 om 13:13
...
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lecerated View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 09 Juli 2013
Locatie: heerhugowaard
Status: Offline
Points: 18
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lecerated Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Mei 2014 om 13:17
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Aardig van je om moeite te doen voor een newby die in een jaar tijd 11 x langs geweest is. Raar dat ik niet meer zo aardig ben, hè?


Jezus wat ben jij een naar oud mens, kan ik er wat aan doen dat ik niet veel tijd heb? Ik lag in het ziekenhuis en daarna heeft mijn baby daar nog 3 maanden gelegen. Dus mens ik zal maar even dimmen als je iemand niet kent
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Mei 2014 om 14:36
En toch kan je nog steeds via de site van bokt.nl bij het haakpatroontje komen (centraal amigurumi haken . Het wordt nog steeds gemaakt en er wordt zelfs hulp geboden als iemand niet uit het eng/ am. patroontje kan komen Ik geloof dat het am is en dan is de uitleg even iets anders
.
P.S
Je had ook even kunnen zeggen/schrijven dat de link niet werkte ,en over dimmen gesproken ...


Back to Top
lecerated View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 09 Juli 2013
Locatie: heerhugowaard
Status: Offline
Points: 18
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lecerated Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Mei 2014 om 14:46
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

En toch kan je nog steeds via de site van bokt.nl bij het haakpatroontje komen (centraal amigurumi haken . Het wordt nog steeds gemaakt en er wordt zelfs hulp geboden als iemand niet uit het eng/ am. patroontje kan komen Ik geloof dat het am is en dan is de uitleg even iets anders
.
P.S
Je had ook even kunnen zeggen/schrijven dat de link niet werkte ,en over dimmen gesproken ...




Ik heb gezegt dat de link niet werkte en ik ben niet begonnen met vals zijn
En het hoeft ook niet te betekenen dat ik maar een paar berichtjes heb geschreven dat ik niet af en toe kijk op het forum
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Mei 2014 om 19:01
Gezelli. Maar denk je dat het lukt met mijn tips ? In Nederland zie je dit soort dingen niet vaak, wel dat erover gepraat wordt
maar niet dat er patronen gedeeld worden.
Je kunt eventueel ook helemaal terug het topic in en via PM of mail vragen of het oorspronkelijke patroon er nog is.
Back to Top
iepie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 21 September 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 309
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer iepie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Mei 2014 om 19:11
Zullen we dan hiermee weer rust terug laten keren? Volgens mij is het niet meer dan een misverstand. Als je het forum vaker leest Iecerated, dan is je vast opgevallen hoeveel moeite Magtelt altijd doet om iedereen te helpen en dat er veel mensen zijn die zich aanmelden, dan vanalles willen ontvangen en verder zich nooit laten horen (zelfs geen dankjewel). Dat is natuurlijk hartstikke frustrerend als dat vaak gebeurt. Een forum is immers brengen en halen en niet alleen maar halen.
Daarbij is het ook niet zo vreemd om een topic even helemaal te lezen voor je ergens naar vraagt....soms staat er bijvoorbeeld bij dat een patroon niet meer te krijgen is en ondanks dat blijven er dan reacties komen. Dus dat als tip voor de volgende keer.

Ik hoop dat jij en je kindje nu helemaal oké zijn in ieder geval. Het zal een heftige periode voor je zijn geweest.
Back to Top
lecerated View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 09 Juli 2013
Locatie: heerhugowaard
Status: Offline
Points: 18
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lecerated Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Mei 2014 om 19:21
Jaa gaat lukken hoor met je tips! Ik vond wat op etsy maar dan moet je wel rond 3/4 euro betalen maar dat vind ik de moeite waard, maar persoonlijk vind ik dat je niet zo hoeft te reageren en het niet uit maakt of iemand veel of weinig op internet forums zit... Bedoel het is hiet toch niet voor niets een help en gezelligheids forum? Maar ja ik laat het hier bij rusten en ik bedank altijd de gene die me geholpen hebben zoals ik heb ook je tip bericht op thanks gedrukt
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Mei 2014 om 19:35

Nou dank je wel. Als het lukt ga je het ons dan nog showen ? Dat zou ik leuk vinden.

Etsy zeg jij en ik denk uhm - ravelry dom zeg, ik link m even.
Back to Top
lecerated View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 09 Juli 2013
Locatie: heerhugowaard
Status: Offline
Points: 18
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lecerated Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Mei 2014 om 21:10
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Nou dank je wel. Als het lukt ga je het ons dan nog showen ? Dat zou ik leuk vinden.


Etsy zeg jij en ik denk uhm - ravelry dom zeg, ik link m even.


Ja vond op raverly 1tje zonder oren maar die vond ik niet zo mooi
Ik vond deze https://www.etsy.com/nl/listing/88176730/horse-fly-bonnet-crochet-pattern-and?ref=related-0

Back to Top
tjessie View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 05 Januari 2015
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tjessie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2015 om 20:41
wil je mij het patroon sturen???? please kan nix vindenCry
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2015 om 23:59
tjessie als je even de link plakt die boven jouw nieuw berichtje staat en die plakt dan kan je het patroon kopen. en anders het hele topic met de tips en linken doorlezen.
Lees ineens de Hartelijk welkom in de rubriek even voorstellen. Daar staat nuttige info in om hier alles soepel te laten verlopen.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2015 om 13:14
Even via google oornetje maken en dan kom je bij Bokt.nl en daar staat er een
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juli 2012
Status: Offline
Points: 1570
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2015 om 13:17
Ben eigenlijk wel benieuwd naar al die paardennetjes die gehaakt zijn nadat hier de tips voor patroontjes zijn gegeven. Is er ooit eentje geshowd?
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2015 om 13:27
Ja ik dacht het wel. Ik zie m nu, hij staat bij creaties weer bovenaan met dezelfde vraag erbij.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2015 om 13:38
Jawel een witte met een blauw randje als ik me niet vergis
Back to Top
jeni92 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 02 Februari 2015
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jeni92 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2015 om 22:17
Wil ik ook maken. Waar vind ik het patroon terug, of zou u dit willen doorsturen?

Alvast bedankt☺

Grt

Jennifer
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2015 om 19:47
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

Even via google oornetje maken en dan kom je bij Bokt.nl en daar staat er een


even gewoon teruglezen en dan zie je dit bericht staan ;) Veel plezier en succes met maken
Back to Top
UniQueLady1987 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 08 Juni 2015
Locatie: Kortgene
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer UniQueLady1987 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2015 om 23:19
Hallo, kan iemand mij het patroon sturen voor het maken van een oornetje? Aub naar mijn email adres... unique_lady_1987@hotmail.com alvast bedankt!
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2015 om 08:15
Originally posted by UniQueLady1987 UniQueLady1987 wrote:

Hallo, kan iemand mij het patroon sturen voor het maken van een oornetje? Aub naar mijn email adres... unique_lady_1987@hotmail.com alvast bedankt!


onvoorstelbaar!!!!!
oant Sjen
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns