Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Patroon voor oornetje paard/pony

 Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2015 om 08:18
Ik dacht toch, dat mensen, die op internet dingen vinden, kunnen lezen. Maar teruglezen in zo'n topic is te moeilijk. Plemp je vraag hier maar neer en dan krijg je wat je hebben wilt.

Die paardenhaarnetjes hangen me al dik de strot uit.

Unieke dame, lees het topic eens door, je kunt achterin beginnen, en tot bladzij 1 gaan.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2015 om 09:22
hoi unieke lady kijk eens bij even voorstellen!
wordt je een hoop wijzer van!
Back to Top
UniQueLady1987 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 08 Juni 2015
Locatie: Kortgene
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer UniQueLady1987 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juni 2015 om 19:15
Sorry hoor.. Mijn eerste post en dit komt nou niet positief over. Ik heb zelf ook gezocht via bokt en ik kon het niet vinden.. Via via kwam ik op dit forum en legde mijn vraag voor..
Back to Top
UniQueLady1987 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 08 Juni 2015
Locatie: Kortgene
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer UniQueLady1987 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juni 2015 om 19:18
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik dacht toch, dat mensen, die op internet dingen vinden, kunnen lezen. Maar teruglezen in zo'n topic is te moeilijk. Plemp je vraag hier maar neer en dan krijg je wat je hebben wilt.

Die paardenhaarnetjes hangen me al dik de strot uit.

Unieke dame, lees het topic eens door, je kunt achterin beginnen, en tot bladzij 1 gaan.


Ten eerste lees ik terug.. Ten tweede is dit mijn eerste vraag en was net op dit forum... Aardige mensen hier... NOT...
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juni 2015 om 20:02


http://www.hadel.net/reitertreff/html/tipps_fliegenhaube2.html

en dit op bokt.nl gevonden na nog geen vijf minuutjes zoeken en er staan er nog op.


Lees misschien ook even de hartelijk welkom in Even voorstellen.

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juni 2015 om 20:08
en die oornetjes komen hier idd de strot uit.
Kijk maar eens via de zoekfunctie hoeveel vragen er zijn geweest naar oornetjes, vliegennetjes, haakpatroon oornetje.

Misschien op een forum de zoekfunctie gebruiken en eerst zelf al eens zoeken. Op bokt heb ik dat ook moeten doen.

En een forum van vrijwilligers is niet bedoelt om vlug een patroon te vragen.

En het zijn idd heel vriendelijke mensen hier ...Niet Onvriendelijke Toegang
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juni 2015 om 20:38
Oh en nog iets UniQueLady haal je emailadres uit je post weg en zet het waar alleen de forumleden het kunnen zien. Heel de wereld kan je nu mails sturen (en of het allemaal patronen voor oornetjes gaan zijn, betwijfel ik)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juni 2015 om 20:40
Ik word niet betaald om vriendelijk te zijn. Ik ben met pensioen. Eens was ik wel vriendelijk en toen heb ik een Welkomtopic geschreven in de rubriek Even voorstellen. Ik stel me zo voor, dat je, als je ergens voor het eerst op visite komt, niet neerploft en taart en koffie bestelt, maar dat je je eerst even voorstelt. Dus ik denk, dat mensen, die zich aanmelden op het forum, even rondkijken, die rubriek en het welkom zien en gaan lezen over hoe het hier op het forum toegaat. Maar dat gebeurt niet en daarom word ik wel eens hatelijk over hoe moeilijk lezen is. Uiteindelijk komen de meesten alleen binnenploffen voor een patroon en daar heb je toch ook een zekere leesvaardigheid voor nodig.

En ik wou dat het hele topic over die verrotte oornetjes verwijderd werd. Dan zou iemand een nieuwe vraag kunnen stellen en beleefd antwoord krijgen. Nu worden we doodziek van al die vragers die niet even alle antwoorden doorlezen en hoog van de toren blazen, als wij geirriteerd raken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juni 2015 om 20:52
Amen
helemaal mee eens.
oant Sjen
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juni 2015 om 09:36
o gogogot, kunnen we van t oornetje een beknetje maken?LOL ehhh haken,
dames adem in - adem uit, dan houden we t langst vol. en wij weten dat we wel heel aardig zijn!!!
heb je nou ff voorstellen al gelezen unieke lady?
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2015 om 14:08
Originally posted by UniQueLady1987 UniQueLady1987 wrote:

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik dacht toch, dat mensen, die op internet dingen vinden, kunnen lezen. Maar teruglezen in zo'n topic is te moeilijk. Plemp je vraag hier maar neer en dan krijg je wat je hebben wilt.

Die paardenhaarnetjes hangen me al dik de strot uit.

Unieke dame, lees het topic eens door, je kunt achterin beginnen, en tot bladzij 1 gaan.


Ten eerste lees ik terug.. Ten tweede is dit mijn eerste vraag en was net op dit forum... Aardige mensen hier... NOT...

Ouch Shocked
maar wanneer je inderdaad terugleest zie je ook een link naar Ravelry waar ook gratis én kooppatronen te vinden zijn:
Hopelijk is er wat voor je bij. Succes
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns