patroon vragen |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
lollibol ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Inderdaad, en het kost je niks hoor.
Alleen als je de bedoeling hebt uitleenmateriaal mee te nemen naar huis, dan heb je een lidkaart nodig. Afhankelijk van bib wordt er al dan niet een bedrag voor gevraagd, en ook dit is meestal heel miniem
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
lollibol ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
ik heb deze link voor je, misschien ben je er iets mee : http://www.ravelry.com/patterns/sources/ann-saglimbenes-ravelry-store
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
En bedenk maar dat de bieb ook bestaat van jouw belastingcenten, dus je hebt het volste recht om er rond te hangen. De mensen die er werken houden van mensen en boeken en brengen die graag bij elkaar. Dat vinden ze veel leuker dan stempeltjes zetten of boeken opruimen. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
quinty ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 20 Oktober 2013 Status: Offline Points: 33 |
Dankje wel voor de tip
|
|
![]() |
|
Crejann ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 15 Februari 2012 Status: Offline Points: 271 |
[QUOTE=mesadopi]
![]() ik weet niet of je mij kan helpen aan patroontjes, maar dan graag gebreide patroontjes, ik kan de grote van de popjes wel aanpassen Je kunt gratis lid worden van http://www.handwerkclub.nl/index.php Daar hebben ze heel veel patroontjes, je vind daar vast wel wat je zoekt. Crejann |
|
![]() |
|
Crejann ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 15 Februari 2012 Status: Offline Points: 271 |
Je kunt gratis lid worden van http://www.handwerkclub.nl/index.php Daar hebben ze heel veel patroontjes, je vind daar vast wel wat je zoekt. Crejann |
|
![]() |
|
quinty ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 20 Oktober 2013 Status: Offline Points: 33 |
Dankje wel, ga ik proberen
|
|
![]() |
|
BettyKleien ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
Hoi magtelt,ben ook met die elizeshawl bezig .niet actief maar toch.en dacht misschien kan jij mij vertellen hoeveel toeren jij hebt gehaakt omdat jij ook een stevig figuurtje hebt. Ik weet wel dat dat persoonlijk is maar misschien zo ongeveer. Alvast bedankt B
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Nee, niet de Elise sjaal, ik heb een Filatiblad gekocht en daar stond een leuke gebreide poncho/cape in, gewoon een rugpand en daaraan vast twee voorpanden en de randen waren van een bontachtige wol. Ik brei die rand niet, ik haak hem er later aan vast, ik haak de hele cape met de tunische haaknaald met verlengstuk. Ik gebruik patronen om mijn eigen ideeën in te verwerken, ik volg ze nooit na. Dat deed ik vroeger wel, dus beginners, wees niet bang voor je eigen creativiteit.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Ik zie je bericht, van je hebt post en ze zijn van cristel krukkert
Kunt, u mij verder helpen waar ik nu op moet drukken. Gr marry |
|
![]() |
|
Als je post hebt zit het in je email of je moet linksboven Berichten aanklikken. Meestal krijg je PM's vanzelf eerst te zien als je inlogt op het forum.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |