patroon zoeken tunisch haken kussen met schep |
Reageer |
Autheur | |
Greet
Newbie Lid sinds: 22 Februari 2014 Locatie: Veldhoven Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 22 Februari 2014 om 10:18 |
Zo'n 45 jaar geleden heb ik twee patronen gekregen van kussens.
Iers gehaakt kussen met noppenrand en Iers kussen met bloemen (tunisch haken). De patronen komen mogelijk uit een oud patronenboek en hebben respectievelijk het nummer 41 en 39.
Helaas zijn de patronen onleesbaar geworden. Wie kan mij helpen? met vriendelijke groet, Margreet margreet@platje-schouten.nl |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb je enig idee welk boek het was. Gehaakt met katoen of wol? Ik heb nog een paar oude boekjes van mijn moeder, wie weet, misschien....
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
Beste greet ik heb geen idee waar je het over hebt maar ik wil je wel even waarschuwen om je e.mail adres niet hier zo in het forum te zetten bij even voorstellen staat in dit topic
http://forum.hobbydoos.nl/hartelijk-welkom-lees-dit-aub_topic37518.html waar je het wel kan plaatsen zodat wij als hobbydozen het wel kunnen lezen en niet iedere onverlaat die binnen komt en dan zo je inbox met spam volgooit
Ik hoop dat je snel geholpen kan worden succes |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kijk eens bij karinaandehaak.blogspot.com . Daar staat een kussen met bovenop liggende bloemen in tunisch haakwerk
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |