patroon |
Reageer ![]() |
Autheur | |
mares ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 05 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 05 Maart 2012 om 10:32 |
Ik wil graag en vest haken in Filet-haakwerk. Eenvoudig rechttoe/rechtaan maat 44/46. |
|
annie mares
|
|
![]() |
|
chantalmv2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hoi mares welkom op het forum.
Ik denk, weet ,dat het erg op prijs gesteld word als je misschien een berichtje achter wilt laten in het voorstel topic op het forum. Dan zullen vast en zeker je mensen willen helpen met je zoektocht.
Misschien staat er patroon voor je bij drops, of bij ravelry?
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Ik zou ook inderdaad op garnstudio.nl kijken, duizenden gratis patronen in het Nederlands.
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Ik heb een tijdje geleden dameshaakpatronen voor grote maten opgezocht uit mijn haakboeken, ik heb ze in 3 e-mails, maar dan heb ik wel je e-mailadres nodig. Je kunt het in je profiel zetten bij msn messenger, dan kunnen alleen hobbydozen het lezen, de gasten niet. Je kun mij ook een mail sturen, dan heb ik jouw mailadres ook meteen. Geen PM graag, dat gaat bij mij altijd mis.
Ik weet niet of het goede vest erbij zit, maar misschien kun je zelf combineren met de patronen. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |