Patroon |
Reageer |
Autheur | |
Zonnetje
Duizendpoot Lid sinds: 30 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 278 |
Onderwerp: Patroon Posted: 05 Februari 2008 om 18:30 |
Wie van jullie heeft een breipatroon met een v hals voor breinaalden 4 met 20 steken op 10 centimeter en gewoon in tricosteek Alvast bedankt zonnetje |
|
Rubia
Hobbywonder Lid sinds: 30 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 520 |
Posted: 06 Februari 2008 om 00:03 |
Kijk eens op www.jessica-tromp.nl Daar staan ze op aantal steken.
|
|
|
|
Dikky
Hobbyguru Lid sinds: 28 November 2007 Status: Offline Points: 2403 |
Posted: 06 Februari 2008 om 19:42 |
Kijk anders op garnstudio. Daar staan er zoveel, misschien staat daar wel tussen wat je wil en in de goede steekverhouding. |
|
Groetjes,
Dorine |
|
krieltje
Duizendpoot Lid sinds: 28 Januari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 249 |
Posted: 07 Februari 2008 om 14:11 |
hihi
en ik wilde geen vraag stellen over zo een patroon, ik vond dat ik zelf maar moest gaan zoeken. Ik ga hier ook maar kijken, want ik heb prachtige katoen, zonder patroon, dus ik ben ook al aan het zoeken. zonnetje, als ik iets vind, dan hoor je het gauw hoor!!! |
|
krieltje
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |